Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi se onkin niin että ne parhaat ja sydämellisimmät ihmiset pysyttelevät sinkkuina?

Vierailija
27.09.2020 |

Ihmetellyt työpaikalla kun siellä on sydämellisin ja ystävällisin mies jonka ikinä tavannut (on aasiasta ja buddhalainen) ja jatkuvasti naiset ihastuu häneen mutta hän on sanonut että viihtyy yksin. ei harrasta edes irtosuhteita!

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on viisas.

Vierailija
2/63 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottakai suomalaisia naisia kiinnostaa eksotiikka :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä on totta.

Vierailija
4/63 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelu rajoittaa omaa elämää ja omaa tahtoa liiaksi. Sinkkuna saa olla oma teeskentelemätön itsensä, siis jos on vapaaehtoisesti sinkkuna.

Vierailija
5/63 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska en löydä kaltaistani miestä.

Vierailija
6/63 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat ymmärtäneet että yksin voi olla onnellisin :)

Vierailija
7/63 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kumppaniksi on vaikea löytää toista yhtä hyvää ja sydämellistä ihmistä. Ei kiinnosta tuhlata aikaansa ja elämäänsä keskinkertaiseen kun ihminen on muutenkin lähtökohtaisesti perseestä. Mitä älykkäämpi on sitä kirkkaammin tämän ymmärtää. Mieluummin on yksin.

Vierailija
8/63 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi seurustella kun voi olla yksin? Yksin, elää omaa elämää, tehdä juuri kuten itse haluaa.

Vierailija
9/63 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei seksiä kaipaa, kannattaa miettiä tarkkaan, onko sillä toisella mitään annettavaa. Siis semmoista, mikä korvaisi vapauden ja riippumattomuuden menetyksen ja elämän monimutkaistumisen. Itse en ole sellaista ihmistä tavannut.

-sinkku

Vierailija
10/63 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse ikisinkku. Luultavasti vain siksi, koska suurin osa ihmisistä, varsinkin sinkuista ovat kusipäitä. Mieluummin yksin.

Vierailija
11/63 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei seksiä kaipaa, kannattaa miettiä tarkkaan, onko sillä toisella mitään annettavaa. Siis semmoista, mikä korvaisi vapauden ja riippumattomuuden menetyksen ja elämän monimutkaistumisen. Itse en ole sellaista ihmistä tavannut.

-sinkku

Läheisyys, kosketus, kumppanuus.

Vierailija
12/63 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-sinkku

Aseksuaalina on helppo olla yksin. Vapauttavaa kun ei tarvitse miestä mihinkään.

Vierailija
13/63 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut parisuhteissa, ja aina hyvät puoleni, kiltteys on koettu negatiiviona ja kumppanini ovat pilkanneet niitä. En enää anna miesten tehdä niin.

Vierailija
14/63 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun seksiä tulee ihastuneilta työkavereilta ja muutenkin joka puolelta, niin miksi sitoutuisi.

Vierailija
15/63 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelle sinkkuus vaan sopii niin puhkeavat juuri tuolleen kukkaan yksin eläessään, eihän sitä zenii sitten halua mennä pilaamaan millään pariutumisella

Vierailija
16/63 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-sinkku

Läheisyyttä ja kumppanuutta saa myös ystäviltä.

Vierailija
17/63 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-sinkku

Aseksuaalina on helppo olla yksin. Vapauttavaa kun ei tarvitse miestä mihinkään.

Oisimpa itsekin niin olisi paljon helpompaa tää elämä.

M37

Vierailija
18/63 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ne parillisetkin ovat olleet parhaita ja sydämellisiä sinkkuina ollessaan. Parisuhteen totuuden paljastuttua ne ominaisuudet karisevat.

Vierailija
19/63 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-sinkku

haluuks vempata ringis ja nyyhkyttää elämän synkkyydelle?

Oisimpa itsekin niin olisi paljon helpompaa tää elämä.

M37

Vierailija
20/63 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-sinkku

Tuommoisista riippuvuuksista pääsee eroon, kun keskittyy omaan henkiseen kasvuunsa. Ihminen on kokonainen yksinään. Toista tarvitaan vain lisääntymiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi