Pahamieli...pettämisen uhri?
Mulla ei ole ketään ystävää enää.
Nuorempana mulla oli ystäviä kyllä, mutta sitten niistä muutamat pettivät luottamukseni aika pahasti, ja kun viilensin ystävyyttä, he kertoivat minusta perättömiä juttuja muille ystävilleni, mikä taas loitonsi heidät minusta. Sama tapahtui, kun aikuisiällä ystävystyin uudella paikkakunnalla erääseen ihmiseen, sain kuulla itsestäni täysin perättömiä tarinoita, joita hän oli levittänyt.
Ensimmäinen pitkäaikainen miesystäväni petti minua yhden näiden ystäväni kanssa. Toinen Mieheni ja lapseni isä petti minua useiden naisten kanssa, enkä voi enää luottaa miehiin.
Tunnen. että minun on vaikeaa luottaa kehenkään, ja luulen, että kukaan ei pidä minusta, enkä osaa enää koskaan luoda ystävyyssuhteita.
En enää tiedä, mitä puhua ihmisten kanssa. vaikka tuttavien kanssa lörpöttelen paljonkin, kokoajan epäilen, että he puhuvat minusta pahaa selän takana, ajattelevat ties mitä.
En ole ujo, olen hyvinkin ulospäin suuntautunut, ja pidän ihmisistä, mutta en uskalla luoda kovin läheisiä välejä, koska en kestäisi taas tulla selkään puukotetuksi.
Miksi ihmiset ovat toisilleen niin inhottavia,
itse en koskaan olisi tehnyt tällaista ystävilleni!
En edes vieraille ihmisille!
Kommentit (4)
Olemuksesi oikein kerjää huonosti kohtelua! Piristy hyvä nainen.
Ei tämä näy ulospäin, olen hyvin avoin ja sosiaalinen, mulla onpljon tuttuja, mutta en uskalla luottaa kehenkään, enkä halua päästää ketään lähelleni!
En vain tajua, missä jaetaan niitä oikeuksia, joilla saa toisia polkea suohon ehdoin tahdoin!? Miksi mulle ei kukaan ole sellaisia tarjonnut?
Vierailija:
Ei tämä näy ulospäin, olen hyvin avoin ja sosiaalinen, mulla onpljon tuttuja, mutta en uskalla luottaa kehenkään, enkä halua päästää ketään lähelleni!En vain tajua, missä jaetaan niitä oikeuksia, joilla saa toisia polkea suohon ehdoin tahdoin!? Miksi mulle ei kukaan ole sellaisia tarjonnut?
ei sellasia oikeuksia jaetakaan. kuten yksi kaverini sanoi kerran mulle että jos et tykkää töppösen kuvasta naamastas niin nousen ylös.
tee selväksi millaista kohtelua et ota vastaan. mulla ainakin toimineet suhteet hyvin sen jälkeen kun olen päässyt eroon liiasta kiltteydestä ja opetellut sanomaan heti alkuunsa jos en jonkinlaista kohtelua siedä.
oikeesti musta tuntuu että teillä on käynyt huono säkä ihmisten kanssa.
mutta tilanne ei tosta korjaannu ellette uskalla ottaa askelta ja luottaa. opetella tunnistamaan petolliset ihmiset pienistä vinkeistä. edetkää hiljakseen ja olkaa tarkkoina...