Kuinka usein käytätte pikkuhousunsuojia?
Tuli vaan tuosta libressen mainoksesta mieleen "aina menoissa mukana"
On kyllä aina viihteellä käydessä tarpeen mutta muuten en yleensä käytä kun ovulaation aikaan jolloin on kokoajan muuten pikkarit märkänä.
Kommentit (21)
Nyt kun hormonikierukan myötä menkat hävinneet, en koskaan. Ennen kuukautisten viimeisinä päivinä, kun sidettä ei enää tarvinnut vähäisen vuodon takia.
3 jatkaa
Taisin käyttää myös varoiksi ennen kuukautisten alkua.
Joo varoiksi ennen kuukautisten alkua ja sit varoiksi ihan loppupäivänä kans. Myös joskus oviksen aikana. Jaa no myös jos jonnekin mökille tms tilapäismajoitukseen joudun enkä ole varma miten pääsen vaihtaa vaatetta joka päivä.
Miksi ne on viihteellä käydessä tarpeen?
En koskaan. Mulla ei ole kuukautisia eikä muutakaan vuotoa koskaan.
[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 14:28"]
Miksi ne on viihteellä käydessä tarpeen?
[/quote]
kostun vaan aika runsaasti kun nautin alkoholia,tanssin ja keskustelen miesten kanssa kivampi olla housut kuivana ja vaihtaa tarvittaessa suoja.
Aina kun on kuukautiset. Se yleensä riittää, varsinkin öisin ja alku- ja loppupäivinä.
Vain kun menkat. En ole muuten housuihini tunkenut, yök
En koskaan. Tosin viime kuukautisten aikana tuumin, että voisin niitä ostaa paria viimeistä tuhruvuotopäivää varten.
En ole käyttänyt ainakaan 15 vuoteen.
En ole vuosiin käyttänyt ollenkaan. Mulla on hormonikierukka eikä mitään vuotoa, niin ei ole tarvetta käyttää.
En ikinä. Ne hiostaa ja on epämukavia. Ehkä voisin jokus "tilapäismajoitukseen" harkita kuten nro 5 mainitsi. Normaalisti peseudyn aamuin illoin ja vaihdan pikkarit (puuvillaiset tietty) samalla, se riittää mulle. Mukavuus ennen kaikea!
Kuukautisten aikaan jonkin verran. Käytän päiväsaikaan tamponeja, ja pikkuhousunsuojaa lisäksi (ihan vain varuiksi) esim. töissä ollessani.
Muutoinkin silloin tällöin kun siltä tuntuu ja niitä sattuu kaapissa olemaan.
Lopetin vaippojen käytön kymmeniä vuosia sitten.
m32
Päivittäin täälläkin. Paljon hygieenisempi olo.
Oon käyttänyt viimeksi ehkä vuonna 1992.