Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neuvolan täti sanoi mua persjalkaiseksi!

Vierailija
05.12.2013 |

Totesi SF-mitan olevan korkea, "niinkuin tuollaisilla persjalkaisilla usein on".

En edes ole persjalkainen!!! Lyhyt olen kyllä, 160cm, mutta mun mielestä persjalkainen tarkoittaa sellaista lyhytjalkaista, jolla mittasuhteet vähän... no, tiedättekö  "pielessä". Mä olen ihan sopusuhtainen joka paikasta.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siinä oli tunnelman keventäjä (hoitaja) en sano mistä!

Vierailija
2/32 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa törkeää!! Anna sille jotain kautta palautetta asiasta. Pyydä anteeksipyyntöä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

HAHAHA :D

Vierailija
4/32 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin kyllä lähinnä nauratti enkä ollut uskoa korviani :) 

Mutta siis onhan tuo nyt neuvolan tädiltä hieman tahditon kommentti. Olisin varmaan loukkaantunut, jos olisin oikeasti persjalkainen. Nyt tuli tunne, että tätsä ei tiedä mitä se tarkoittaa, varmaan luulee että lyhyttä ihmistä?

AP

Vierailija
5/32 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi mikä pahviaivo... tosi tahditonta.

Vierailija
6/32 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa tahditon, tai sitten oppinut juuri uuden ilmaisun jota halusi kokeilla. Mulle sanoi miehen sisko kerran että:.."sä kun olet tollainen persevä ja reitevä"...

Sisko on siis mielestään sellainen reipas, suorapuheinen ja rehellinen tyyppi :/ Mulla on kyllä ihan normikokoinen hanuri ja reidet.

Vierailija
7/32 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaisin jopa harkita ilmoittamista kyseisen typeryksen esimiehelle.

Vierailija
8/32 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia ne ronskit tätylit ovat... :)

Vierailija
9/32 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No herranjestas mikä herkkäperse olet; täti yritti tunnelmaa keventää ja sinä vedit herneet nenään. Mahtaa olla raskas elämä sulla jos joka asia on yhtä hankala??

Vierailija
10/32 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 13:41"]

No herranjestas mikä herkkäperse olet; täti yritti tunnelmaa keventää ja sinä vedit herneet nenään. Mahtaa olla raskas elämä sulla jos joka asia on yhtä hankala??

[/quote]

Kyseessä on terveydenhoitoalan ammattilainen, jolloin tuollainen nyt vaan on tosi asiatonta.

Vierailija
11/32 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa, anteeksi repesin :D Minä en olisi myöskään tuosta loukkaantunut, melkoinen letkautus kyllä ja sinänsä asiaton. Mutta aika hauskasti sanottu. Minua myös mieheni sisko sanoi perseväksi, jos ei sillä olisi isompi ahteri (ei siis omasta mielestään ilmeisesti) olisin voinut jopa loukkaantua :D

Vierailija
12/32 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Aijahas. Siis kiusaamista sanotaan nykyään tunnelman keventämiseksi?

Vierailija
13/32 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän tarkoitti pitkäselkäistä, mut mielenhäiriössä lipsahti noin?

Mua neuvolan terkka sanoi pitkäselkäiseksi, joskus odotusaikana. Eihän siinä mitään pahaa ollut, mut oudoksutti sen vuoksi, etten koskaan itse ollut sitä huomannut. Vieläkin oon omasta mielestä normaali mittasuhteiltani, mut ehkä oon jonkun mielestä persjalkainen :D

Vierailija
14/32 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko kysyä, että miksi te jotkut miinuspeukutatte tota mun kommenttia, jossa ehdotan palautteen antamista ja anteeksipyynnön vaatimista?

Vierailija
15/32 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä vetänyt herneitä, vaan ihan huumorimielessä tässä ihmettelen, että mitä se täti päästikään suustaan. Tai ei tuo ole edes mikään täti, vaan nuorehko nainen.

En ole muuten edes pitkäselkäinen, vaan ihan just niinkun kuuluukin :)

AP

[/quote]

Vierailija
16/32 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä sitten vaikka ap olisikin jokin persjalkainen? Kuuluuko sairaanhoitajan ylipäänsä arvostella asiakkaidensa ulkonäköä?Mitä jos kaupan kassa toteaisi,että no tietenkin ostat kinkkua kun oot näköjään itsekin samanlainen?

Vierailija
17/32 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ammattimainen kommentti.

Vierailija
18/32 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ap olisi ottanut nokkiisi, et olisi kirjoittanut tänne koko juttua. Mene nyt kiireesti ja tee valitus kaikkiin mahdollisiin portaisiin, että kätilö käytti vulgääriä kieltä. Suomalaisista naisista voi sanoa melkein kaikista, että ovat persjalkaisia. Vain harvat kuuluvat pitkäkinttuisiin.

Vierailija
19/32 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiaton kommentti! Lisäksi eikös ole yleensä niin, että pitkäselkäisillä on yleensä pienempi raskausmaha kuin lyhytselkäisillä? Siinäkin mielessä ihmettelen tuota kommenttia...

Vierailija
20/32 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä olivat ap:n tunteet sen jälkeen kun neuvolan täti sanoi niin?

Vaihtoehdot ovat

a) Ap itki itsensä uneen koska uskoo, että neuvolan täti inhoaa häntä ja halusi tahallan pahoittaa ap:n mielen.

b) Ap hykertelee mielessään koska neuvolan täti on käyttäytynyt epäasiallisesti ja näin ollen asettanut itsensä alempaan asemaan.  Hah, mikä ihana lyömäase!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan