Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri jumputti eilen yli keskiyön, nyt taas kuuluu musa

Vierailija
05.12.2013 |

Mä en jaksa tätä. Olen kotona pienen lapsen lapsen kanssa ja itku meinaa tulla, kun ei saa olla hetkeäkään rauhassa omassa kodissaan vaan koko ajan kuuluu tuo bassonjumputus ja nuorten aikuisten metelöinti.

Onko mulla asiassa minkäänlaisia oikeuksia vaiko vaan velvollisuus sietää "elämisen ääniä"?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valita isännöitsijälle. Kai sielläkin jotkut järjestyssäännöt on, joissa määritellään ns. hiljainen aika.

Vierailija
2/7 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 12:06"]

Mä en jaksa tätä. Olen kotona pienen lapsen lapsen kanssa ja itku meinaa tulla, kun ei saa olla hetkeäkään rauhassa omassa kodissaan vaan koko ajan kuuluu tuo bassonjumputus ja nuorten aikuisten metelöinti.

Onko mulla asiassa minkäänlaisia oikeuksia vaiko vaan velvollisuus sietää "elämisen ääniä"?

[/quote]

Kyllä päivällä saa musiikkia kuunnella. Hiljaisuuden aikana hiljaisempaa. Nyt ei ole oikein jalkoja valittaa, yöllä olisi ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

3, meinaat siis että naapuri saa kuunnella aamusta yöhön musiikkiaan noin lujalla?

Taidan soittaa poliisit yöllä, jossei lopu ajoissa.

Vierailija
4/7 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee kirjallinen valitus yöllisesta ja hae muiden naapureiden allekirjoitukset valitukseen myös. Toimitat lapun isännöitsijälle.

Vierailija
5/7 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöllä on toki hiljaisuus, poliisit paikalle vaan. Päivällä ihminen saa kyllä melko vapaasti elää omassa kodissaan. Sinun vuoksesi ikävä kyllä kerrostaloelämä menee siten, että hiljaisuutta (päivällä) vaativat muuttakoot maalle... 

Vierailija
6/7 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei päivälläkään saa metelöidä mielinmäärin niin, että naapurit häiriintyvät. Eli isännöitsijälle kirjallinen häiriöilmoitus ja jos mahdollista niin vielä naapurin allekirjoitus mukaan. Yöllä voi soittaa poliisitkin.

Vierailija
7/7 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen samassa tilanteessa soittanut poliisit paikalle ja tein asiasta myös valituksen. Naapurit saivat kirjallisen varoituksen, vaikka olin tuon valituksen tehnyt yksin, ja meno on huomattavasti rauhoittunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi