Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jousimiesnainen kumppanina?

Vierailija
27.09.2020 |

Millainen on jousimiesnainen kumppanina? Miten saisin hurmattua ja valloitettua jousimiesnaisen?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä vauhdissa mukana? Itse olen hyvin rauhallinen, omissaoloissa viihtyvä jousmiesnainen :D Satunnaisia energiapiikkejä ja innostumisia, sekä valitettavasti lopulta usein toteuttamattomia suunnitelmia ja ideoita saattaa tulla yhtäkkiä, mutta enimmäkseen olen kotihiiri. Matkustelu ja ihmispaljous ahdistaa.

Olen leikkimielinen ja mielikuvituksellinen. Vielä näin lähemmäs kolmekymppisenä rakastan kaikkea fantasiaan liittyvää, joten toivoisin kumppaninikin olevan tällainen lapsenmielinen :)

Siinähän viimeisessä kappaleessa sen itse kuvailit. Ei kaiken vauhdin tarvitse olla fyysistä säntäilyä, vaan juuri mielikuvituksen lentoa

Mulla ei ole sitäkään. Tylsä tyyppi joka arastelee ihmisiä ja kaikkea uutta, haluan että elämä kulkee tuttua ja turvallista uomaa ilman suuria yllätyksiä. Tykkään olla kotona ja yksin.

Vierailija
22/31 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä vauhdissa mukana? Itse olen hyvin rauhallinen, omissaoloissa viihtyvä jousmiesnainen :D Satunnaisia energiapiikkejä ja innostumisia, sekä valitettavasti lopulta usein toteuttamattomia suunnitelmia ja ideoita saattaa tulla yhtäkkiä, mutta enimmäkseen olen kotihiiri. Matkustelu ja ihmispaljous ahdistaa.

Olen leikkimielinen ja mielikuvituksellinen. Vielä näin lähemmäs kolmekymppisenä rakastan kaikkea fantasiaan liittyvää, joten toivoisin kumppaninikin olevan tällainen lapsenmielinen :)

Siinähän viimeisessä kappaleessa sen itse kuvailit. Ei kaiken vauhdin tarvitse olla fyysistä säntäilyä, vaan juuri mielikuvituksen lentoa

Mulla ei ole sitäkään. Tylsä tyyppi joka arastelee ihmisiä ja kaikkea uutta, haluan että elämä kulkee tuttua ja turvallista uomaa ilman suuria yllätyksiä. Tykkään olla kotona ja yksin.

Kuulostat ravulta :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouskarinainen on aika villi ja vapaa, haluaa seikkailuja, joten mies ei voi olla tylsimys. Jousinainen on aika itsenäinen ja omatoiminen, joten hän voi olla välillä vähän kaikkitietäväinen. Syvällisyyttä kaipaileva nainen, joten kannattaa varautua filosofisiin keskusteluihin. Seksissä seikkailunhaluinen ja nautintoa rakastava. Muutenkin kaikki nautinto ja hyväntuulisuus saa jouskarin rentoutuneeksi. Rakastaa nauraa, vitsailla ja hassutella.

Riskinä on että kyllästyy ja alkaa hakea jännitystä muualta. Tässä auttaa jos nainen on muuten tyyppinä lojaali ja uskollinen ystävä.

Hyviä matcheja: oinas ainakin

Huonoja matcheja: neitsyt ainakin

Vierailija
24/31 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jouskari on ainoa oikea. Toiselle jouskarille. Meidän luonnettamme ei kukaan muu voi kesyttää. Eikä pysyä vauhdissamme mukana.

Hah noi horoskoopit on niin hölynpölyä :D olen jousimies ja tuo kuvailu ei voisi olla kauempana siitä millainen olen.

Muidenkin planeetoiden asemat syntymäkartalla vaikuttavat, samoin nouseva merkki

Vierailija
25/31 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jouskari on ainoa oikea. Toiselle jouskarille. Meidän luonnettamme ei kukaan muu voi kesyttää. Eikä pysyä vauhdissamme mukana.

Hah noi horoskoopit on niin hölynpölyä :D olen jousimies ja tuo kuvailu ei voisi olla kauempana siitä millainen olen.

Kuvailu, vaikkei siinä sanottu kunnolla mitään. Ha hah.

Vierailija
26/31 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muidenkin planeetoiden asemat syntymäkartalla vaikuttavat, samoin nouseva merkki

Juu niinpä tietysti. Pitäähän sitä olla varaselitys jos ei nyt ihan täsmääkään noi luonnekuvaukset...

Vierailija
27/31 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin juuri oinas-mieheltäni, millainen olen kumppanina ja hän vastasi, että ihana. Kun kysyin, millä hän minut hurmasi, niin vastasi, että seksillä. 🤔 Mitäpä minä hänelle vastaan väittämään.

Vierailija
28/31 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvailu, vaikkei siinä sanottu kunnolla mitään. Ha hah.

”Kesyttää”, ”vauhdissa mukana”. Siinä oli jo lähtökohtaisesti kaikki niin päinvastaista mun oikeaan luonteeseen että enempää ei tarvitsekaan. Lisäksi tossa tuli myöhemmin toinenkin kuvaus ”jousimiehen luonteesta” joka on niiiiiiin kaukana että huh.

Vierailija
29/31 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jousimies, ja nähnyt kaikenlaisia naisia elämäni varrella. En usko horoskooppeihin, mutta jokin sisimmässäni on aina sanonut minulle, sellainen selittämätön tunne. Että jos jousimies naisen joskus tapaan ja ihastumme toisiimme, niin meidän suhteemme kestää. Siitä ei tule puuttumaan intohimoa, mystisyyttä, haaveilua, rakkautta, seikkailuja, koti-iltoja kynttilän valossa. Mitään mitä sisimpämme ei kaipaa. Ja jeps, me jouskarit kyllästytään helposti, siksikin oltaisiin täydellisiä toisillemme, koska keksittäisiin aina jotain uutta.

Missä olet jouskari Nainen!? :)

Tänne sieltä.

Vierailija
30/31 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jousimies, ja nähnyt kaikenlaisia naisia elämäni varrella. En usko horoskooppeihin, mutta jokin sisimmässäni on aina sanonut minulle, sellainen selittämätön tunne. Että jos jousimies naisen joskus tapaan ja ihastumme toisiimme, niin meidän suhteemme kestää. Siitä ei tule puuttumaan intohimoa, mystisyyttä, haaveilua, rakkautta, seikkailuja, koti-iltoja kynttilän valossa. Mitään mitä sisimpämme ei kaipaa. Ja jeps, me jouskarit kyllästytään helposti, siksikin oltaisiin täydellisiä toisillemme, koska keksittäisiin aina jotain uutta.

Missä olet jouskari Nainen!? :)

Tänne sieltä.

Täydellinen teksti :) Missä päin Suomea olet?

Jousimiesnainen 26v

Vierailija
31/31 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen aina näitä horoskooppikeskusteluja... ihan kuin samassa kuussa syntyneet ihmiset olisivat samanlaisia! Minä olen jousimiesnainen enkä tunnista juurikaan itseäni tyypillisestä jousimiehen kuvauksesta. Ainut mikä itseeni pätee on vapauden kaipuu, en voisi olla kumppanin kanssa, joka on liian omistushaluinen.