Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jousimiesnainen kumppanina?

Vierailija
27.09.2020 |

Millainen on jousimiesnainen kumppanina? Miten saisin hurmattua ja valloitettua jousimiesnaisen?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen mgtown?

Vierailija
2/31 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varoitan, että hän saattaa kaveerata liikaa myös miespuolisten kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouskari on ainoa oikea. Toiselle jouskarille. Meidän luonnettamme ei kukaan muu voi kesyttää. Eikä pysyä vauhdissamme mukana.

Vierailija
4/31 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jousimiesnainen ja kaksosetmies = sitä kemiaa ei voi ulkopuolisetkaan olla huomaamatta.

Vierailija
5/31 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen mgtown?

masseltov

Vierailija
6/31 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jouskari on ainoa oikea. Toiselle jouskarille. Meidän luonnettamme ei kukaan muu voi kesyttää. Eikä pysyä vauhdissamme mukana.

Oinas voi olla myös ok match

Vierailija
7/31 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

miesnaiset on aina vähän kyseenalaisia kumppaneina

Vierailija
8/31 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai luonnetta voi kesyttää ja tuskin jousimies kenenkään luonnetta edes haluaisi kesyttää. Pitää pysyä luonteen vauhdissa mukana.

Vierailija
9/31 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah noi horoskoopit on niin hölynpölyä :D olen jousimies ja tuo kuvailu ei voisi olla kauempana siitä millainen olen.

Vierailija
10/31 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä roiku ja ripustaudu, sillä se lähtee. Ole valmis nousemaan kotisohvalta.

Vierailija
11/31 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vikaa pitää korvien välissä olla jos horoskooppeihin uskoo vähääkään.

Vierailija
12/31 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miesnaiset on aina vähän kyseenalaisia kumppaneina

Niinpä, varsinkin sellaiset, jotka eivät tarvitse miestä pönkittämään itsetuntoaan, vässykät keskittykööt jahtaamaan vaikka rapuja.

Vierailija
13/31 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen mgtown?

masseltov

Ei vaan molotov.

Vierailija
14/31 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä vauhdissa mukana? Itse olen hyvin rauhallinen, omissaoloissa viihtyvä jousmiesnainen :D Satunnaisia energiapiikkejä ja innostumisia, sekä valitettavasti lopulta usein toteuttamattomia suunnitelmia ja ideoita saattaa tulla yhtäkkiä, mutta enimmäkseen olen kotihiiri. Matkustelu ja ihmispaljous ahdistaa.

Olen leikkimielinen ja mielikuvituksellinen. Vielä näin lähemmäs kolmekymppisenä rakastan kaikkea fantasiaan liittyvää, joten toivoisin kumppaninikin olevan tällainen lapsenmielinen :)

Vierailija
15/31 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vikaa pitää korvien välissä olla jos horoskooppeihin uskoo vähääkään.

Horoskoopit on eri asia, ne on niitä ennustuksia.

Vierailija
16/31 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah noi horoskoopit on niin hölynpölyä :D olen jousimies ja tuo kuvailu ei voisi olla kauempana siitä millainen olen.

Sama täällä.

Vierailija
17/31 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ovat. Olen itse niin täysin jousimiehen kuvaukseen sopiva kuin olla voi.

Vierailija
18/31 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä vauhdissa mukana? Itse olen hyvin rauhallinen, omissaoloissa viihtyvä jousmiesnainen :D Satunnaisia energiapiikkejä ja innostumisia, sekä valitettavasti lopulta usein toteuttamattomia suunnitelmia ja ideoita saattaa tulla yhtäkkiä, mutta enimmäkseen olen kotihiiri. Matkustelu ja ihmispaljous ahdistaa.

Olen leikkimielinen ja mielikuvituksellinen. Vielä näin lähemmäs kolmekymppisenä rakastan kaikkea fantasiaan liittyvää, joten toivoisin kumppaninikin olevan tällainen lapsenmielinen :)

Siinähän viimeisessä kappaleessa sen itse kuvailit. Ei kaiken vauhdin tarvitse olla fyysistä säntäilyä, vaan juuri mielikuvituksen lentoa

Vierailija
19/31 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jousimiesnainen ja kaksosetmies = sitä kemiaa ei voi ulkopuolisetkaan olla huomaamatta.

Mulla ja työkaverimiehellä on alusta asti ollut molemminpuolista ihastumista ja seksuaalista jännitettä välillämme. Sain selville jonkin aikaa sitten, että tämä mies on kaksoset. Myös muut ovat huomanneet, että viihdymme yhdessä.

-jousimiesnainen

Vierailija
20/31 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen jousimies olet. Me nautitaan myös tuollaisista asioista täysillä. Tunnistan kirjoituksestasi itseni. Leikkimielisyys ja fantasia, ne ovat jouskareiden tunnusmerkkejä myös :)