Aikuisopiskelija ja opettaja
Voi luoja, en uskonut että edes koskaan tätä kirjoittaisin. Tai edes olisin itse tässä tilanteessa. Niin käsittämätön ja aivan uusi. Olen todella häkeltynyt.
Tilanne on seuraava, on eräs mies, joka on keväällä antanut muutaman etätunnin. Kerran oli mahdollisuus tulla paikan päälle samalla kun hän muille tekee ohjeistukset Teams kautta. Ajattelin tarttua tilaisuuteen ja mennä paikanpäälle. Ja klik. Siis heti kun näin tämän miehen, alkoi kuumottanaan. Jotain vaan tapahtui.
Jotenkin kun katsoimme toisiamme, tuntui että olisin voinut suudella, pitää kiinni, olimme kuin olisimme aina tunteneet. En ole kuin kerran aikaisemmin tuntenut kemiaa, mutta jotain tälläistä?!?!
Olemme molemmat sinkkuja, yli 40vuotiaita. Ei siis mitään höpö höpö juttuja vaikka nyt tuntuu että olen aivan tolkuttoman ihastunut tähän mieheen! Siis todella syvästi ihastunut!
Kun opinnot loppuvat, onko teidän mielestä ihan ookoo jos pyydän häntä viinille? Tahdon tästä miehestä tietää enemmän, vaikka kävimme jo ensi tapaamisella kaikkien muuta läpi kuin tehtäviä. Uppouduimme toisimme silloin niin..
mutta tämä kemia, tämä tunne mitä meidän välillä oli. Ja on.. tämä on todellista ja vahvaa! Ihan hullua!! Mutta pidän siitä, mitä tämä mies saa aikaan pelkällä hymyllä.
Kommentit (13)
Kysy viinille! Kuulostaa hyvälle. Ja tosiaan, jos molemmat olette sinkkuja, aikuisia ja vetovoimaa on niin kysy. Ellei hän kerkeä ensin 😉
Ei omaa kokemusta, mutta eikö tästä ole ihan samoja kieltoja kun lääkäri ~ potilas tilanne? Vaikka olisitte kuinka aikuisia on toi moraali väärin, tuossa voi vaarantua miehen työpaikka.
Eihän tuossa pitäisi mitään dilemmaa olla jos kurssin päätyttyä kysyisit viinille! Toivottavasti on onnistuneet treffit jos ne vielä toteutuvat.
Ei ole ongelmaa, jos mies ei opeta enää sinua. Työpaikkaa ei suhteen takia Suomessa menetä.
En mä kyllä ottaisi riskiä. Ehkä eri on, jos tapaatte sattumalta jossain kaupungilla. Mutta en minä lähtisi pyytämään ulos.
Vierailija kirjoitti:
Ei omaa kokemusta, mutta eikö tästä ole ihan samoja kieltoja kun lääkäri ~ potilas tilanne? Vaikka olisitte kuinka aikuisia on toi moraali väärin, tuossa voi vaarantua miehen työpaikka.
Miten 40-vuotiaan miehen työpaikka vaarantuu siitä, että 40-vuotias entinen oppilas pyytää ulos?
Mä en kysyisi missään nimessä.
Pallo tässä tapauksessa tuolla mukavalla opella.
Kuormasta syövä henkilö voi olla pidemmän päälle muutenkin moraaliton.
Aika mielenkiintoinen tilanne. Vois siitä vaikka syntyä jotain, jos ei muuta niin ystävyys.
Kuulostaa ihanalta! Jos olette molemmat sinkkuja, niin miksi ei voisi kysyä, jos tapaisitte kurssin päätyttyä.