Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Keskivertoimmen aattopäivä

Vierailija
05.12.2013 |

Saako pukki heti jo aattoaamuna ja pitkin päivää? Mitä toivotte pukilta? Kaalimato?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin, että kerrankin olisi sellainen romanttinen joulu. Paljon yhdessäoloa lampaantaljalla takan edessä, suukottelua ja halimista. Kynttilänvaloa, hyviä ruokia ja viiniä. En tarvii lahjoja. No, kenties aivan jotain pientä.

Vierailija
2/5 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos pillua saisi niin great. Peppukin menisi, mutta epäilen että ilman jään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllästynyt miehiin. Sikoja ne on. Aloin lesboilemaan. Nyt on seksielämä ihanaa.  Kaikki on niin romanttista eikä ollenkaan sellaista karskia panemista niin kuin miesten kanssa. Saisi vielä kumppanini jouluksi meille, mutta ei taida onnistua, kun on vuorotöissä ja kiinni jouluna.

Vierailija
4/5 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen yksinäinen nainen, mut mulla on ihania dildoja ja suristimia. Ostin itelleni joululahjaksi taas yhden uuden. Säästän sen kokeilun jouluaattoon. On ihana maistella jouluruokia sekä suklaakonvehteja ja sitten ottaa uusi dildo esiin,  suristella orkut, nukahtaa toviksi ja jatkaa hetken kuluttua uudelleen.

Vierailija
5/5 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä samaa se on kuin jo parina edellisenäkin jouluna. Mies ryyppää ja minä passaan sitä. Loppiaisena katkaisuun. Sitä ennen muutama mustelma ja ehkä päivystyksessä käynti tikattavana. Ei ole joulu meillä mikään odotettu juttu.