Onko Neitsytmies vaikea valloitettava?
Mies, johon olen ihastunut, on Neitsyt horoskooppimerkiltään, ja olen ihastunut hänen kunnolliseen ja hyvätahtoiseen olemukseen :) Hoitaa varmaan työnsäkin hyvin. On kuitenkin hyväntuulisen ja huumorintajuisen oloinen mutta kunnollisella tavalla.
Vai olenko vain oma itseni? Tykkää jos tykkää :) Haluan vain välttyä yliyrittämiseltä.
Kommentit (24)
Bongari kirjoitti:
Horoskooppihullu bongattu!
Vastenmielinen, joka asiaan puuttuva, utelias palstahullu bongattu. Tunnusmerkkeinä ikävä muiden latistaminen, besserwisseröinti ja määräily siitä mitä palstalla saa kirjoitella.
Neitsytmies on pikkutarkka, katso ettei sun kämppä ole hujan hajan. Mulla on kaksi entistä ihastusta olleet neitsytmiehiä, ja olen itse tosi touhukas ja räväkkä tyyppi. Ne tykkää vikistä kun nainen vie.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskooko joku tuollaiseen paskaan?
Näköjään aika moni. Tai sitten nämä ketjut saavat satoja tai jopa tuhansia vastauksia joissa kaikki trollaavat toisiaan.
Ihmiste vitunmoinen typeryys on ehtymätön ihmetyksen aihe.
Oma ihmetyksen aiheeni on kaltaistenne kielenkäyttö ja muiden ihmisten lyttääminen ja haukkuminen, pahuus ja pohjaton ilkeys. Mutta kai noin pönkitetään jotenkin heikkoa itsetuntoa ja saadaan jonkinlaista outoa nautintoa, kun tullaan jollekin palstalle heti aamusta solvaamaan.
En edes haluaisi, ovat akkamaisia tautiensa valittajia. Ainoat puheenaiheet kaikki oireet, mitä hänellä on.😨
Ei kait se neitsyys olis tallessa jos olis helppo