Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko tulossa vanhaksi, kun muoti ei enää jaksa kiinnostaa?

Vierailija
04.12.2013 |

Täytin juuri neljäkymmentä vuotta. Olen havahtunut siihen, että en enää jaksa kaiken maailman muotivoohotuksiin lähetä mukaan.

Itseäni lähinnä huvittaa, se että jotku oikeasti suostuvat maksamaan tuhansia euroja minun silmääni rumista muotilaukuista, osa jopa muovisen oloisia, ja logot kirkuvat laukussa merkkiään, niin että kenelekään ei jää epäselväksi että laukkua "XMerkkiä".

Lähinnä nykyiset muoti-ilmiöt vain tuntuvat ajoittain naurettavalta omissa silmissä; osa kengistä näyttää olevan kuin suoraan joltakin fetissi-domina-rekvisiittaa. Samoin tuntuu hölmöltä joku kallis, ja epäkäytännöllisen iso tätilaukku, jota pidetään aina sillä tavalla käsi koukussa vartalon vierellä (varmaan käsi puutuukin jo tästä).

Eläinkuvioiset vaatteet (mauttomimmista mautonta), ja ihmeelliset Atseekki-Maya korut (ns. Statement korut) pilaamassa kaunista asua esim. neuletta.

Ylikireät pillifarkut (varsinkin ne ns. värilliset, punaiset, keltaiset ym. muut kuin denimväriset) lihavien teinien ja vanhempienkin naisten päällä. Ne eivät vain sovi suurimmalle osalle persjalkaisille, pullukoille, lyhytsäärisille suomalaisnaisille. Legginssit (ks perustelut edellä).

Yli-isot kellot (värinä joku metallin sävy esim kupari, kulta, hopea tai valkoinen). Aivan kuin olisi miesten kello laitettu naiselle käteen.

Ööh. Ehkä olen vain niin ulkona näistä muotijutuista, mutta ei vain tällainen täti-ihminen ymmärrä miten jotkut maksaa hirveitä summia ihan kamalista vaatteista/asusteista.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitusvirhe: Atsteekki-Maya

Vierailija
2/6 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllästyin muotiin siinä vaiheessa kun tajusin, että se on pelkkä markkinointikikka saada ihmiset ostamaan koko ajan uutta ja tarpeetonta. Kauniit ja tyylikkäät vaatteet sinänsä kiinnostaa, mutta muoti on enimmäkseen aika kamalaa. Mieheni sanoin, muoti on niitä ihmisiä varten, joilla ei ole omaa tyylitajua ;)  Ikää 30v, eli en kai vielä ole mummoutumassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muodilla ja tyylikkyydellä ei ole ollut mitään tekemistä toistensa kanssa vuosikymmeniin.

Vierailija
4/6 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kuulostaa, että sinä olet kovastikin kiinnostunut muodista, tosin negatiivisesti. Jos et oikeasti olisi kiinnostunut, niin et edes tietäisi tuollaisten asioiden olevan muotia.

Joten turhaa esität muita parempaa.

Vierailija
5/6 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas, minä olen siis ollut vanha lapsesta asti.

Vierailija
6/6 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä nyt on pilvin pimein kauniita muodikkaita naisia. Sellaisia, jotka valitsevat muodista parhaat palat ja eivät välitä korostaa merkkejä. Miksi keskityt vain negatiiviseen ap?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi