Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

NYT SE SELVISI: TÄLLAINEN ihminen saa koronataudin vakavan muodon. Vika sittenkin geeneissä.

Vierailija
27.09.2020 |

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006649067.html

Onko sinulla interferonivasta-ainetta veressä? Jos on, kannattaa pysyä koronasta kaukana.

Osalla meistä muhii elimistössä pommi, joka laukeaa koronatartunnan jälkeen.

Kuulutko joukkoon?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäköhän se tuollainen on. En ymmärtänyt koko juttua.

Vierailija
2/5 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mistä minä sen tässä yhtäkkiä voin tietää onko minulla sitä veressä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ajan se on tiedetty että se on geeneissä kuka sen vakavan saa. Ei normaalisti ihmisen elimistö vain hajoa johonkin flunssaan. Se aiheuttaa kuoleman vain sellaisen geenin kantajalla jonka elimistö kääntyy itseään vastaan viruksen saatuaan.

Vierailija
4/5 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin. Ja siihen onko interferonivasta-aineita ei voi vaikuttaa yhtään millään terveellisillä elintavoilla. Puhtaasti geneettinen juttu.

Mutta toki hyväkuntoinen elimistö selviää paremmin siitä ongelmallisen immuunivasteen aiheuttamasta reaktiosta kuin huonokuntoinen.

Joka tapauksessa tämä on juttu joka ei aiheuta mitään toimenpiteitä kadunmiehelle: ei voi vaikuttaa itse siihen saako tuon mekanismin kautta vakavan tautimuodon vai ei. Voi kyllä auttaa lääkäreitä antamaan parempaa hoitoa vakavasta tautimuodosta kärsiville.

Vierailija
5/5 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan, että tuosta tulee joku yleistajuinen, mutta kattava artikkeli, että asia aukeaa ihan oikeastikin.

Wikipedia-artikkelin mukaan virustartunnat köynnistävät interferonintuotannon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme