Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uhmattomien lasten äidit

Vierailija
04.12.2013 |

Uhma on normaalia. Meillä uhmaton, johon saimme jotain ohjeita. Mikä teidän perheessä on ollut vialla jos lapset eivät uhmaa ja miten hoiditte asiaa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheessä ei ollut vikaa, mutta lapsi osoittautui autistiseksi.

Vierailija
2/6 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä uhmaton on pärjännyt ihan hyvin, ja neljä muuta sitten uhmannut tuon uhmattomankin edestä. Osa vasta teininä, osa aikuisenakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapsi on mielestäni ihan normaali. Ei tuo ole haitannutkaton kavereita, koulussa menee hyvin yms. Ikää pojalla on 13 v

Vierailija
4/6 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mikä meidän perheessä on vialla. En ole kokenut, että kellään lapsella olisi ollut pahempaa uhmaa. Kai sitä jotain pientä on ollut, muttei ole jäänyt mieleen. Ei olla myöskään tehty asian eteen mitään. Kaksi vanhinta on teinejä eikä vanhimmalla ole vieläkään mitään uhmaa. Nuoremmalla odotellaan vielä, että tuleeko. En ole jaksanut huolestua asiasta, kun asiat tuntuvat muuten olevan niin hyvin. Miksi täytyy nähdä peikkoja sielläkin, missä niitä ei ole? 

Vierailija
5/6 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyllä mitään ohjeita annettu. Kyllä lapset osaavat mielipiteensä ilmaista, mutta mitään huuto- ja kiukkukonsertteja ei ole koskaan ollut. Kaupassa olen aina lasten (2) kanssa käynyt, mihin kellon aikaan vain. Karkkihylly ei ainakaan vielä kertaakaan ole ollut ongelma. En tiedä missä vika? :) Lapset on 5 ja 6.

Vierailija
6/6 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ja sisaruksillani ei ole kuulemma ollut uhmaa. Mulla oli aika paha teini-ikä, sisaruksillani ei sitäkään. Ihan normaaleja me minusta ollaan, kenelläkään ei ole mitään psyykkisiä sairauksia tms. Perheeni on minun muistaakseni aina ollut ihan normaali, ei avioeroa, väkivaltaa tms. Jossain vaiheessa isäni ja äitini riitelivät aika paljon, mutta olin itse silloin jo lähempänä teini-ikää. Ei kai kaikille vain tule sitä uhmaa. Oma tyttäreni uhmailee jo nyt, 1-vuotiaana ;D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän