Muita kurjia, jotka kärvistelee krapulan kourissa?
Onneksi paistoin eilen muikkuja ja sellaisen pystyy aina välillä syömään kylmänä, kun liottaa sitä soijakastikkeessa.
Kommentit (26)
Pahoillani oikeasti sun puolesta.
Oltiin eilen tapahtumassa ja sulle näytti maistuvan. Kaikki alkin merkit sinussa.
Miten asiasta voisi puhua? Kiellät kaikki kuitenkin. Sulle muka harmitonta.
Ei ole kun aloitit jo perjantaina ja jatkui koko lauantai. Joka ikinen viikonloppu.
Pakko myöntää, että hiljainen tunnelma on nyt. Syön salmiakkia ja juon vissyä, kyllä tää tästä varmaan...
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua
Olin perjantaina viihteellä. Eilinen meni makoillessa, tänään jaksanut jo jotain tehdäkin.
Minulle tulee aniharvoin pahoinvointia tai päänsärkyä, mutta se väsymys on aivan järkyttävää. Harmi että mukavasta illasta pitää pari päivää maksaa veroa.
Joo lähti vähän liitoon eilen. Oli niin hieno keli niin lähdettiin veneilemään, siinä 3 lonkeroa.
Sitten takas talolle ja keittiöhommiin ja siinä pullollinen viiniä. Toinen pullo ruuan kans, pari snapsia. En ole herännyt kunnolla vieläkään, tiskit vedessömutta tiskaamatta. Mies meni takas nukkumaan. Huomenna töihin ja heti työmatka Helsinkiin... aivan murhaavaa..
Minä olen lopettanut alkoholin juonnin. Joten ei rapulaa
Vierailija kirjoitti:
Pahoillani oikeasti sun puolesta.
Oltiin eilen tapahtumassa ja sulle näytti maistuvan. Kaikki alkin merkit sinussa.
Miten asiasta voisi puhua? Kiellät kaikki kuitenkin. Sulle muka harmitonta.
Ei ole kun aloitit jo perjantaina ja jatkui koko lauantai. Joka ikinen viikonloppu.
Ok, olisit tullu nykäsemään hihasta! Olitko raveissa?
En todellakaan kiellä. Tänä vuonna on kolmas rapulapäivä.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen lopettanut alkoholin juonnin. Joten ei rapulaa
Eksyit väärään ketjuun. Vai tulitko vaan kiillottamaan kruunuasi meidän kurjien joukkoon?
Minulla neljäs päivä krapulaa ja vasta nyt alkanut ruoka maistumaan ja rytmihäiriöt loppumaan. En käytännössä syönyt tai nukkunut kolmeen päivään, hikoilin ja oksentelin vaan. Kävelin kumarassa ja kädet ei meinanneet saada vesilasia nousemaan.
Ei se juominen kyllä kannata jos ei osaa lopettaa ajoissa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla neljäs päivä krapulaa ja vasta nyt alkanut ruoka maistumaan ja rytmihäiriöt loppumaan. En käytännössä syönyt tai nukkunut kolmeen päivään, hikoilin ja oksentelin vaan. Kävelin kumarassa ja kädet ei meinanneet saada vesilasia nousemaan.
Herranjestas, tässä on meillä voittaja! Saanko näin amatööri-juoppona kysyä, että miten monta päivää ja millaisessa kumarassa tuommoinen krapula saadaan rakennettua?
T. 2 pulloa viiniä 3 iltana viikosta..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herranjestas, tässä on meillä voittaja! Saanko näin amatööri-juoppona kysyä, että miten monta päivää ja millaisessa kumarassa tuommoinen krapula saadaan rakennettua?
No on kyllä melkonen saavutus!
Osanottoni tyypille ja toivon, että olonsa paranee ja pysyy hengissä.
Ei hyvin ole asiat täälläkään 😖
https://image.shutterstock.com/z/stock-vector-vector-cartoon-illustrati…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meni viitisen päivää putkeen, keskimäärin ehkä 15 annosta päivässä (pahimmillaan 18). Vaikea sanoa kun muisti meni aika huolella. -nainen 50kg
Heräsin tunti sitten eteisen lattialta. Matto meni pyykkiin, kun olin oksennellut. Positiivista on se, että olen könynnyt oveni oikealle puolelle enkä herännyt rappukäytävästä. Muuta positiivista en nyt pysty löytämään.
Vierailija kirjoitti:
Heräsin tunti sitten eteisen lattialta. Matto meni pyykkiin, kun olin oksennellut. Positiivista on se, että olen könynnyt oveni oikealle puolelle enkä herännyt rappukäytävästä. Muuta positiivista en nyt pysty löytämään.
Tsemppiä, toivottavasti oli pehmeä matto nukkua.
Kakkahattutäti kirjoitti:
Pakko myöntää, että hiljainen tunnelma on nyt. Syön salmiakkia ja juon vissyä, kyllä tää tästä varmaan...
Pärjäile ja kyllä se olo yleensä helpottaa.
Loiventamaan jos voisin mutta parin tunnin päästä pitäisi jo pystyä liikenteeseen.
Pitkät vapaat loppui nekin näköjäns joskus eli nyt. Aika kosteata on ollunna.
Minulla ei ole koskaan niin paha krapula, ettei mikään meinaa pysyä sisällä. Silti minulla on aina sellainen ärsyttävä tietty jysäri ja vähän samanlainen olo kuin olisi flunssassa ilman sitä räkätautia. Se olo sitten kestää jopa kolme päivää ja tämä yhden illan jäljiltä. Olen aina ihmetellytkin sitä, että kun joillekin tulee sellainen kunnon tärinä -ja oksennuskrapula, niin silti se ei kestä kuin yhden päivän ja sen jälkeen on jo normi olo.