Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksi ällöttää ja inhottaa

Vierailija
27.09.2020 |

Seksistä on tullut kuvottava ja inhottava väkinäinen pakko. Tekisi mieli itkeä ja huutaa kun mies aloittaa ällöttävän lääppimisen 🤮 mitä ihmettä teen, että tämä muuttuisi helpommaksi?
N35

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaippa olet joskus tykännyt seksistä kun olet miehen ottanut/saanut, ja lapsia tehty ihan itse.

Vierailija
42/49 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

869 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oraakkeli kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oraakkeli kirjoitti:

Seksi on parisuhteessa pikku juttu, kuten haluttomat täällä usein muistuttavat. Unohtavat vain, että sen puute ole elämää suurenpi juttu, kuten seurauksista usein voi päätellä. Siinä ei yhteiset lapset, omaisuus tai ihmissuhteet paina. 

Niinpä veikkaan, että ennen pitkää miehen tunteet viilenevät ja antavat tilaa uudelle ihastukselle ja seksille jonkun toisen kanssa. Lopputuloksena on todennäköisesti perheen rikkoutuminen, ellei mies sitten halua elää kaksoiselämää lasten aikuisuuteen saakka.

Olen sanonut miehelle, että etsisi tyttöystävän. Olisi minulle todella huojentavaa!

Onko tullut mieleen, että mies saattaa sitten lähteä kokonaan?

No sitten vain lähtee, kurja lasten kannalta.

Se on sitten miehen syy koska lähti?

Molemmissa on yhtä paljon syytä jos ei ole keskusteluyhteyttä.

Ei kaikki halua keskustella. En ole ap, mutta ei minulla ainakaan oo mitään puhuttavaa mun miehen kanssa. Mua ei kiinnosta sen jutut ja ajatukset, eikä sitä kiinnosta sen enempää mun jutut ja ajatukset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

869 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oraakkeli kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oraakkeli kirjoitti:

Seksi on parisuhteessa pikku juttu, kuten haluttomat täällä usein muistuttavat. Unohtavat vain, että sen puute ole elämää suurenpi juttu, kuten seurauksista usein voi päätellä. Siinä ei yhteiset lapset, omaisuus tai ihmissuhteet paina. 

Niinpä veikkaan, että ennen pitkää miehen tunteet viilenevät ja antavat tilaa uudelle ihastukselle ja seksille jonkun toisen kanssa. Lopputuloksena on todennäköisesti perheen rikkoutuminen, ellei mies sitten halua elää kaksoiselämää lasten aikuisuuteen saakka.

Olen sanonut miehelle, että etsisi tyttöystävän. Olisi minulle todella huojentavaa!

Ei kaikki halua keskustella. En ole ap, mutta ei minulla ainakaan oo mitään puhuttavaa mun miehen kanssa. Mua ei kiinnosta sen jutut ja ajatukset, eikä sitä kiinnosta sen enempää mun jutut ja ajatukset.

Kuulostaa lähtökohtaisesti umpisurkealta kämppissuhteelta.

Vierailija
44/49 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

869 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oraakkeli kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oraakkeli kirjoitti:

Jos ei ole sitäkään, niin eikö olisi hyvä, että lapset hoidetaan niin hyvin kuin pystytään ja muuten molemmat voivat vapaasti harrastella muita suhteita. Jos ei ole lapsia eikä muita velvoitteita, niin kannattanee erota?

Vierailija
45/49 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksi ON ällöttävää. Limaista, hikistä ja vastenmielistä. Ja en ole lihava enkä edes rumimmasta päästä. Ei vaan kiinnosta pätkääkään.

Kyllähän seksi onkin naiselle aika ällöttävää kun oikein miettii. Siksi sen harrastaminen vaatiikin minulta vahvoja tunteita miestä kohtaan, en minä muuten halua hänelle tuottaa nautintoa ällöseksillä 😊.

Ei se hikoilevan sian lykkimisen katsominen itsensä päällä ähkimässä ja mällien valuminen pillusta pitkin päivää ole mikään autuaaksi tekevä asia naiselle, ellei ole paljon muutakin rakkautta ja huomiointia suhteessa.

Tätähän ei kaikki miehet tajua ja ihmettelevät miksi naiset alkaa pihtaamaan.

Hi-five täältä! Hyvin kiteytetty. Se on juuri noin!

Pitkän parisuhteen etu on, että ei tarvitse enää seksillä lunastaa paikkaansa puolisona, vaan yhdessolo on muutenkin mukavaa ja jopa mukavampaa ilman seksiä.

Vierailija
46/49 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei seksi ole vastenmielistä vaan seksi sinun miehesi kanssa. Vaihtamalla paranisi

Vierailija
47/49 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet hullu.

Vierailija
48/49 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luontoäiti on tarkoittanut seksin vain lisääntymiseen, mutta dilemma on 

se että jos Mutsi haluaa eliöiden lisääntyvän, toimenpiteiden on oltava hauskoja,

jopa koukuttavia... ; )

Vierailija
49/49 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellei nainen juuri koskaan orkkuja saa, onhan se ymmärrettävästi pahimmillaan jopa kuvottavaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi