Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En osaa tehdä kotona enää muuta kuin istua tässä koneella :(

Vierailija
04.12.2013 |

En saa mitään muuta aikaiseksi. Nytkin voisin tehdä vaikka joulusiivoiluja, mutta en vaan "jaksa". Inhottaa olla tällainen saamaton nahjus. :(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vähän sama.. Jos kannustettaisiin toisiamme. Aina kun on saanut jonkun hyödyllisen homman tehtyä niin voi tulla kertomaan siitä tänne :) Mun pitäisi pestä roskiskaappi mutta ajatus siihen ryhtymisestä on jo hankala..

Vierailija
2/6 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä idea nro 2! Menkääs nyt molemmat ja juokaa ensin lasi kylmää vettä. Sitten pakotatte itsenne aloittamaan sen kaikkein akuutimman asian. Tai pienimmän. Hop hop!

ei ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joulusiivous? so yesterday, ette kai te oikeasti siivoa kaappeja yms jouluksi?

4/6 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoja kannustusajatuksia! Jatketaan sitä!

Välillä ehkäpä täytyykin käydä koneella, etsiä tietoa, katsella uutisia, ruoka-ohjeita, ohjelmia tms, mutta kohtuus siinäkin. Voisiko alkaa etsiä ja tehdä, paitsi niitä tylsempiä arkiaskareita vähitellen enemmän, mutta myöskin kivoja ja mukavia muita asioita tietoisesti lisätä elämäänsä?

Iloa ja mukavaa tekemistä paitsi virtuaalimaailmassa myös muuten:)

Vierailija
5/6 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota kotityöt "harrastksena", ala leipoa erilaisia leipiä. Ala harrastaa ruoanlaittoa, kokeile uusia reseptejä, ideoita jne. Tulee paljon hauskempaa. Ota vaikka kuva kaikesta ja arkistoi. Tsemppiä, ja kone kiinni.

Vierailija
6/6 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma. Pitäisköhän mun ruveta pitämään kotityöblogia? Jos saisin sitten tehtyä jotakin? Mut toisaalta, en mä jaksa mitään blogia pitää.