Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siististi pukeutuvat ja elegantit naiset

Vierailija
27.09.2020 |

Katson youtubesta erään pukeutumisvloggaajan videoita ja olen niin lumoutunut ja kateellinen hänen puhtaasta, siististä ja pehmeästä olemuksestaan. Kaikki on niin siistiä. Kynsilakat, kellot, vaatteet...
Itse olen sottainen ja trashy. Vaikka kuinka yrittäisin pyrkiä samaan kuin tuo vloggaaja niin aina on kynsilakassa joku viiru tai sukkahousuissa silmäpako ja silmien alle varissutta ripsaria. Onko jollain muulla kokemusta tällaisesta?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Siististi pukeutuvat ja elegantit naiset"

Ja arvatenkin tämä nainen pukeutuu farkkuihin, legginsseihin yms. XD

Vierailija
2/14 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Italian jenkki ja pukeutuu kyllä maximaalisen upeasti ja elegantisti. En ole tainnut hänellä leggareita nähdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan on sitä miltä instassa näytää.

Minäkin olen turhautunut kun kotinme ei ole samanlainen kuin sisustusbloggareilla kuvissa.

Ei se voisikaan olla kun on neljä pientä käsiparia laittamassa uuteen uskoon aina kaiken järjestämäni.

Vierailija
4/14 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän usein ovat sinkkuja. En tiedä miksi. Nämä irl siistit eikä instassa.

Vierailija
5/14 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenties se on joku italian jenkkien taikavoima, sinä et ole italian jenkki.

Vierailija
6/14 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä muiden ihannointia, se on lapsellista ja kertoo epävarmuudesta. Jos vertaa itseään koko ajan muihin, niin eihän sitä voi olla koskaan itseensä edes puoliksi tyytyväinen ja huono itsetunto näkyy todella kauas ja on asia, joka muistuu muille mieleen heti, kun he tätä ihmistä ajattelevat. Vielä vuosikymmenienkin päästä.

Vierailija
7/14 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Italialaiset panostavat yleensä hyvään laatuun. Olisiko siis niin, että hän näkee vaivaa löytääkseen juuri omalle vartalolle, väritykselle ja elämäntyylille sopivat, hyvän laatuiset vaatteet? Sitten ne näyttävät aina hyviltä ja korostavat parhaita puolia ja niitä voi helposti yhdistellä sen kummemmin miettimättä? Voithan itsekin tehdä saman. Tuossa hyvältä näyttämisessä pitää vaan olla realistinen eli valita sellaiset vaatteet, jotka oikeasti sopivat omaan elämäntilanteeseen. Ja kehittää sellaiset kauneusrutiinit, jotka on itselle helppo luoda rutiiniksi. 

Vierailija
8/14 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Italialaisilla on hyvä tyyli. Minä seuraan yhtä Kanadan italialaista. Hän on myös elegantti, mutta onpa kuitenkin säilyttänyt myös rentoutensa eli ei ole niin "tavoittamaton tiptop" tyylillisesti. Huoliteltu ja harkittu kyllä. 

Vierailija
9/14 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kuulin tota ite, siis kuulin että oon aina niin fresh ja säteilevä ja raikas. Nykyään en kuule. Ja nykyään en oo työskennellyt muu pitkään aikaan aspassa, jolloin muokkaan uin siistimmäksi automaattisesti ajan kuluessa. Ja myös seurustelin, joka teki sen, että käytin päivittäin aikaa ulkosen olemuksen miettimiseen ja laittamiseen. Eli omasta itsestä kii.

Vierailija
10/14 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitteko laittaa YouTube linkkejä tai suoran hakusanan, jolla nämä löytyvät? Haluaisin nähdä millaisesta tyylistä puhutaan.

Vierailija
11/14 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään Suomen lappalaisista. Voi kun olis itse syntynyt lappalaiseksi lappiin.

Vierailija
12/14 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas heimovaatteista.

Vierailija
13/14 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on huonolaatuiset tuotteet ja/tai huonot rutiinit. Kuka tahansa pystyy siistimään olemustaan, mutta kyllähän se vaatii vähän työtä, jos on tottunut elämään resupekkana. Tietysti myös elämäntyyli vaikuttaa. Jos teet koko ajan jotain ronskia ja remuat jossain, niin silloin ulkonäkökään ei pysy tiptopkunnossa.

Vierailija
14/14 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vlogi?