tarina keskenmenosta, ja uuden yrityksen haaveilusta..
Ajattelimpa jakaa tarinani, jos jollain samanlaisia kokemuksia keskenmenosta.
Olin lasketunajan mukaan siis 8 vkolla raskaana, ja menin ultraan, koska sikiö oli ilmeisesti kiinnittynyt jotenkin liian alas, sektio-arpikohtiini. (?) Olin aiemmin käynyt varhaisultrassa siis. Nyt kun sitten menimme mieheni kanssa uudestaan katsomana ultraan vauvaa, ei sykettä löytynytkään. Jotenkin liian iso istukkakin oli, ja kehitys oli vauvaltamme loppunut n. vkolle 6, eli heti melkein varhaisultran jälkeen.
Kotiin sain 8 kpl cytotec-lääkettä otettavaksi alakautta. Ekan 4:n satsin otin klo:22.00 ja toiset klo:02.00. Valitettavasti näillä ei ollut tehoa. Tämän jälkeen olin päivän kotona, ja sen jälkeen sairaalaan kaavintaan. No, sairaalassa sanoivat, että kaavinta-aikaa joutuu odottamaan jokusen päivän. Ei kun kotia kolmeksi päiväksi, ja sitten kaavintaan. Nyt olen vuotanut 13 päivää, ja nyt alkaa olla vuoto loppunut kokonaan. Viikon päästä verikokeisiin, ja 2:n vkon päästä jälkitarkastukseen lääkäriin.
Haluaisimme kovasti jo yrittää uudelleen, mutta lääkäri sanoi, että seksi kielto on 2 vkoa+ että pitää odottaa yhdet normaalit kuukautiset.
Nyt tietenkin pelottaa se keskenmeno, sekä miten kauan menee edes aikaa ennen kuin tulen raskaaksi, tai jos en vaikka enää tulekaan.
Tämä oli toinen keskenmenoni.
Kai tämän pelon/surun yli pääsee ajan kanssa..