COVID-19 miehellä vs naisella?
Onko ero sukupuolten välillä suuri jos samanikäinen ja samassa fyysisessä kunnossa saavat sen mutta yksi on mies ja toinen nainen?
Vähän mietin koska äitini on 36 ja minä olen 17v poika. Kumpikohan meistä saisi vakavamman taudin? Minä olen nuorempi joka on plussaa mutta hän on nainen.
Kommentit (6)
– Todennäköisesti SARS-CoV-2 on niin vaarallinen, koska siltä puolustautuminen on poikkeuksellisen riippuvaista toimivasta interferonivasteesta. On tärkeää, että varhainen interferonivaste toimii. Koronavirus poikkeaa kaikista aikaisemmin tunnetuista viruksista siinä, että se väistää interferonipuolustusta. Sen takia juuri tämä virus on niin kova paikka ihmisen puolustukselle, Seppänen kuvaa.
Vierailija kirjoitti:
HUSin huippulääkäri hehkuttaa läpimurtoa: koronan vakavan sairauden mekanismi selvisi – ”Selittää, miksi tauti hyökkää vanhuksia ja miehiä vastaan”
HUSin huippulääkäri Mikko Seppänen oli mukana läpimurtotutkimuksessa: ”Upea suoritus”
selvästi intersektionaalisten feministien salajuoni
Veikkasin että sonä kestäisit paremmin
HUSin huippulääkäri hehkuttaa läpimurtoa: koronan vakavan sairauden mekanismi selvisi – ”Selittää, miksi tauti hyökkää vanhuksia ja miehiä vastaan”
HUSin huippulääkäri Mikko Seppänen oli mukana läpimurtotutkimuksessa: ”Upea suoritus”
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006649922.html