Mihin perustuu se, että ex alkaa kiukutella kun
löytää uuden miehen?
Minun exäni petti ja jätti. Muutti uuden naisen kanssa yhteen ja meni namisiin. Kun minä parin vuoden jälkeen olen löytänyt uuden, niin jo alkaa sekoilu. Sellaista pientä kiusaa.
Minua varoitettiin tästä. Näin käy aina, oli eron syy mikä tahansa. Miksi???
Kommentit (34)
Kaverini erosi 2003: löysi uuden miehen ja teki lapsenkin hänen kanssaan. Suhde ei kauaa kestänyt. Aiemmasta avioliitosta lapsia ja ei voi ymmärtää... Mimmi on todella hankala ex-miehelleen ja pompottaa teinejä. Edes yhteiset juhlat ei onnistu jos exän vaimo on paikalla. Ja tämä kaverini itse halusi avioeron. En ymmärrä hänen käytöstään ja välit ovatkin viilenneet siihen suuntaan. Avioerosta on pian 13 vuotta ja jonka hän ihan itse halusi.... Kertokaas naiset mitä voi olla taustalla? Olen myös itse eronnut ja olemme aina ex-mieheni kanssa järjestäneet yhteisiä yo-ja rippijuhlia ja sinne ovat sopineet exät ja nyxät.
Vierailija kirjoitti:
Minustakin erikoinen asetelma, että se joka on jättänyt, jää kuitenkin roikkumaan exäänsä. Miksi?
Joo sama !!!! Tiedän pari daamia entisestä kaveriporukasta,daamit juoksivat siellä täällä ja oli miehiä ja suhdevirityksiä ja oli "tosi jännittävää". No,kiinni jäivät ja aviomiehet kyllästyi ja daamit saivat sinkkuelämänsä kun sitä eroa niin kovasti tahdottiin. Sen sijaan että nämä daamit olisivat nauttineet treffailusta ja sinkkuelämästä niin alkoi järjetön kiusaaminen. Ihan ei auennut daamien ajatusmaailma.
Miten ovat perhejuhlat onnistuneet tänä kesänä? Tulin kuvioihin 2 vuotta sitten ja mieheni on eronnut 14 vuotta sitten. Lasten äiti jotenkin "sekosi" ja yhteiset rippijuhlat eivät onnistuneet kun minä olen paikalla. Ex-vaimo halusi erota ja omien sanojen mukaan vielä mennä ja kokea. Olivat olleet teinistä lähtien yhdessä. En ymmärrä miten joku menee noin sekaisin kun avioerosta jo 14 vuotta ja vielä itse julisti sinkkuuttaan yms. Ilmeisesti sinkkuelämä ei ole ollut kovin hohdokasta kun pitää alkaa kiukutella ja käyttäytymään asiattomasti.
Erosimme 2002 ja exä vieläkin on hankala. Edes asiallinen keskustelu ei onnistu. Poikamme jo 18v ja tyttö 17v. Hoitavat itse suhteensa isäänsä. Exä oikuttelee ja käskyttää myös heitä. En todellakaan tiedä mikä on exän ongelma ja kun edes aika ei ole auttanut.
Mikä avuksi kun edes aina ei auta? Ex-vaimo ilmoitti halustaan erota 2004 ja uusi mieskin oli valmiiksi katsottuna. Tänä keväänä oli perhejuhlia ja exälle ei millään tahtonut sopia että nykyinen juhlissa mukana joka on ollut kuviossa 3 vuotta. Exä nykyään sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Mikä avuksi kun edes aina ei auta? Ex-vaimo ilmoitti halustaan erota 2004 ja uusi mieskin oli valmiiksi katsottuna. Tänä keväänä oli perhejuhlia ja exälle ei millään tahtonut sopia että nykyinen juhlissa mukana joka on ollut kuviossa 3 vuotta. Exä nykyään sinkku.
tarkoitin että mikä avuksi kun aikakaan ei auta?
Vierailija kirjoitti:
Eikös se ole juhlien järjestäjä, joka päättää kenet kutsutaan?
Mieheni ex-vaimo otti aikoinaan eron miehestä ja muutti samalta istumalta uuden miehen luo ja oli jo heillä uusi yhteinen vauva laitettuna alulle. Hän jätti lapsensakin asumaan miehen luo, jotta sai viettää kuherruskuukautta vuoden ajan uuden miehen kanssa.
Sitten ex-mies tapasi minut ja tuo ex-vaimo alkoi hankalaksi. Haki lapset asumaan luokseeb toiselle puolelle Suomea ja riitaannutti elatussopimuksen ja alkoi hankaloittaa ja estää miehen ja lasten tapaamisia. Ei ole kertaakaan itse tuonut biitä miehen luo vaan jos mies haluaa nähdä lapsia, hän joutuu matkustamaan toiselle puolelle maata ja exä saattaa perua sovittuja tapaamisia lyhyellä varoitusajalla. Lähetteli alkuaikoina, kun olimme tavanneet, miehelle myös pisteliäitä kommentteja minun ulkonäöstäni. Ja hän siis oli itse se, joka jätti ja joka oli jo ottanut uuden miehen ennen eroa jo.
Ap linjoilla.
Joku on nostanut vanhan ketjuni! En enää muistanutkaan tällaista aloitustani.
Olin siis pari vuotta sinkkuna eroni jälkeen. Eron syy oli miehen rakastuminen toiseen. Saimme yhteistyön sujumaan ja meillä oli ihan ok-asialliset välit aina siihen asti, kun aloin seurustelemaan vuonna 2013, kun tämän ketjun aloitin.
Olemme tätä nykyä naimisissa. Ja eksän kanssa meillä on niin tulehtuneet välit, ettei mitään rajaa. Vain äärimmäisessä pakossa olemme yhteydessä.
Ja kyllä. Kaikki lähti alamäkeen syksystä 2013.
Vierailija kirjoitti:
Miksi uusista miehistä pitää kertoa exille?
Tämä pätee vain lapsettomiin. Jos lapsia, niin eiköhän uudet kuviot tuu ilmi, halusi tai ei, vai mitä luulet??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi uusista miehistä pitää kertoa exille?
Tämä pätee vain lapsettomiin. Jos lapsia, niin eiköhän uudet kuviot tuu ilmi, halusi tai ei, vai mitä luulet??
uudet kuviot toki tulee ilmi, mutta en minäkään ymmärrä, miksi isälle/äidille pitäisi uudesta puolisosta kertoa. Ei kuulu heille.
Ex todella kuttumainen ja vainoaa henkisesti koko ajan,kun minulla uusi miesystävä.
Juurikin kaikenlaista kiusantekoa lasten hakemisista/palautuksusta jnen
Yhteishuoltajuus vk/vk-lasten asumisella ei onnistu eikä yhteishuoltajuus muutenkaan.
Olen jo varannut ajan oikeusaputoimistoon.
Haen yksinhuoltajuutta.
Kaikki välit poikki. Jo helpottaa. Kusipäihin ei kannata tuhlata kallista aikaansa.
Meillä kun tuli ero niin emme ole haikailleet toistemme perään. Ainoastaan lapsen takia olemme olleet yhteydessä puhelimitse ja tekstiviestillä. Toki ollaan nähty sattuneista syistä ja sekin meni ok.