Paljonko sinulla on tileillä RAHAA?
Minulla n. 300 e omalla tilillä
ja noin 6300e säästössä
En seisota omalla tilillä paljoa, vaan siirrän aina säästöön jykeviä summia ja käytän ne sijoitusasuntoon, osakkeisiin, autoon tai mihin milloinkin tarve on.
Kommentit (81)
69 000 tilillä ja 31 000 kassakaapissa. Pahan päivän varalla pidän aina sata tonnia. Enkä koskaan laita kaikkia pankkitilille. Voi tapahtua mitä vaan ja rahat kadota pankkitililtä. Siksi osa kassakaapissa.
Oisko 100e, hyvä jos sitäkään. Miehellä ei yhtään enempää. Eletään aika lailla kädestä suuhun.
1169,56 euroa. Mitä teet tällä tiedolla?
Juuri nyt on noin 15000e. Siitä 13 000 on osaa, mihin ei juuri kosketa, ellei ole aivan pakko.
Ha. Kaikki meni halpaan. Eli teillä oli kysenen määrä rahaa. Nyt hakkerin tilillä. Hä hää.
n.220€ käyttötilillä, n.100€ säästötilillä, velkaa (visa+opintolaina) n. 5000€, lyhennän toki joka kuukausi.
Vähän tuli palautuksia. Olen 25 v. työssäkäyvä ja yksin asuva nainen. Nyt kun näitä summia kirjoittaa niin tulee kyllä mieleen, että voi elämä saanko minä liian vähän palkkaa vai olenko tuhlari :P Toki noista summista vuokrat yms. jo maksettu.
Eri tileillä yhteensä n. 18 000 euroa.
Taitaa olla yhteensä n. 5000, suurin osa etutilillä. Ei sijoituksia. Jos saan enemmän säästöön per kuukausi jossain vaiheessa niin täytynee harkita sijoituksia, nyt äitiysloma häämöttää, joten ei kannata.
Mulla oli reilu kymppitonni säästössä, mutta se meni uuden kämpän ostoon, nyt olen saanut kolmessa vuodessa taas tuon 5000 kasaan.
Käyttötilillä tonni, yhteisellä taloustilillä 30 e, vauvan tilillä 500 e, säästötilillä 10 000 e. Sijoitusasuntoa en aio hankkia (kavereilla sen verran huonoja kokemuksia kaiken tuhoavista vuokralaisista) ja osakkeet ovat aika riski bisnes loppujen lopuksi. Mieluummin säilytän rahoja tilillä ja otan sieltä käyttöön, jos tarve iskee.
[quote author="Vierailija" time="04.12.2013 klo 09:45"]
Minulla n. 300 e omalla tilillä
ja noin 6300e säästössä
En seisota omalla tilillä paljoa, vaan siirrän aina säästöön jykeviä summia ja käytän ne sijoitusasuntoon, osakkeisiin, autoon tai mihin milloinkin tarve on.
[/quote]
ok. Tämä oli juuri se tieto mitä kaipasin, aukko sivistyksessä.
Hieman yli 25 000 euroa. Pitäis varmaan sijoittaa, tyhmää pitää niitä säästötilillä.
En tiedä. Köyhillä on aikaa niitä ynnäillä.
Sata tonnia ja rapiat. Kunnollista asuntoa tuolla ei saa, ja sijoittamalla voi menettää ison osan tai kaiken. Olkoot tilillä.
Kymppitonni käyttö- ja kymppitonni säästötilillä. Osakkeissa on alle kymppitonni. Olen vähän huono laittamaan rahaa järkeviin paikkoihin, kun ei tunnu oikein olevan aikaa ottaa niistä selvää, enkä ole kiinnostunutkaan asiasta. Kannattaisihan tuo säästötilin raha sijoittaa jonnekin.
noin 90 000€
Seuraava palkka tammikuu 2019
Eikohan tuo riita
Käyttötili 150e
Säästötili 1 400e
Toinen käyttötili 350e
Velkaa 170 000e
Opiskelija 20v/käyn töissä ohella enkä saa tukia.