Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisiko täällä ketään sellaista joka voisi auttaa tässä?

Vierailija
27.09.2020 |

Eli siis ollaan erottu mieheni kanssa minun alkoholikäyttöni vuoksi. Meillä on yhteinen lapsi joka nyt asuu isällään. Isä joutui vaihtamaan entisen työpaikkansa päivä työhön sossujen painostuksesta. No tämähän järjestyi. Tämä tapahtui vuosi sitten. Lapsi saa asua siksi isällään koska isällä ei minkälaista päihteiden käyttöä.

No nyt sitten omalta osaltani tilanne on se, että minulla on lähtenyt Alkon kanssa menemään huonommin kuin ennen. Ja nyt ovat suunnitelleet vievänsä lapsen kokonaa isältäkin. Siksi koska minulla menee huonosti? Miten tämä voi olla mahdollista koska tiedän että isä hoitaa lasta niin hyvin kuin voi. Ja jopa nämä perhetyöntekijätkin ovat todistaneet sen! Että eivät näe mitään vikaa siinä etteikö isä pärjäisi! Myös minun puolelta oleva tukihenkilö on myös tätä todistanut. Mutta silti ovat sellaista asiaa miettineet?!?!!
Joku tässä nyt menee vikaa?

Voisiko joku auttaa tässä? :/

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista sinun kommenteista paistaa se, että sinulla ei ole mitään aikomusta lopettaa alkoholinkäyttöä ja haet nyt tukea sille kannallesi, että lapselle aiheutuva vahinko on jonkun muun syytä kuin sinun.

Vierailija
22/22 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko, että tuo menis missään läpi huostaanottoperusteena. Jollei isä anna sinun tavat lasta päihtyneenä, isä on vakavasti masentunut alkoholinkäyttösi vuoksi tmv.

Soitat sosiaalityöntekijälle ja pyydät vaikka valvottuja tapaamisia itsellesi, ettei sinun sekoilut vaikuta mieheen mitenkään. 

Ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi