Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas karkasi käsistä joululahjavouhotus

Vierailija
04.12.2013 |

Päätettiin ettei osteta aikuisille. Sen sijaan näköjään käytän nekin rahat muksuihin. Kohta mennyt kahdelle 700 euroa, tule joulu äkkiä :D

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin aina innostun liikaa, kun ostan lapselle lahjoja.. :D Vaikka ei mitenkään hirveen paljoa rahaa olis ylimäärästä.

Vierailija
2/7 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, ihan lapasesta lähteny ja lähtee vielä pahemmin kun lopulliset alet alkaa viikkoa ennen jóulua :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, ihan lapasesta lähteny ja lähtee vielä pahemmin kun lopulliset alet alkaa viikkoa ennen jóulua :)

Vierailija
4/7 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2013 klo 08:57"]

Mäkin aina innostun liikaa, kun ostan lapselle lahjoja.. :D Vaikka ei mitenkään hirveen paljoa rahaa olis ylimäärästä.

[/quote]

Eikö ole jännä juttu? :D Mä olen oikeasti aika minimalistinen ja pihi, mutta joulukuu....ihan kammottavaa :D

ap

Vierailija
5/7 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa että pidätte talouden pyörät pyörimässä! Suosikaa vielä kotimaisia vaihtoehtoja. Ja tämä kommentti ei ole mitään vinoilua, vaan ihan aito kehu.

Vierailija
6/7 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kanssa miehen kanssa mietin aina etukäteen mitä millekin lapselle ostetaan (toiveet, tarpeet jne...). MUTTA viime päivinä (aaton aatto) mulle iskee jokin ihme hätä ja on pakko vielä mennä kauppaan ja ostaa sille vielä tuo ja hälle vielä tämä ... Aina sama juttu! Viime hetken typeriä, tarpeettomia krääsätavaroita. Mikä mua vaivaa? Mies sanoi, että aikoo tänä jouluna piilottaa mun pankkikortin ennen tuota hätäpäivää :) 

Vierailija
7/7 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2013 klo 09:34"]

Mä kanssa miehen kanssa mietin aina etukäteen mitä millekin lapselle ostetaan (toiveet, tarpeet jne...). MUTTA viime päivinä (aaton aatto) mulle iskee jokin ihme hätä ja on pakko vielä mennä kauppaan ja ostaa sille vielä tuo ja hälle vielä tämä ... Aina sama juttu! Viime hetken typeriä, tarpeettomia krääsätavaroita. Mikä mua vaivaa? Mies sanoi, että aikoo tänä jouluna piilottaa mun pankkikortin ennen tuota hätäpäivää :) 

[/quote]

Mun mies tekee tuota samaa. Eli minä olen meillä se joka piilottaa pankkikortin :D

Tosin sen kortin vois piilottaa JO joulukuun alussa.....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme