tummat ja arat nännit,raskaana?:)
Mitä tuumaatte/ tiedätte, voiko nännit yhtäkkiä tummua ja aristaa muusta syystä kuin raskaudesta?toivomme mieheni kanssa minun raskautumista ja nyt odotellessa tullut oireita jos jonkinmoista.. vatsassa nipistelee muljuu viiltävää kipua, flunssaisuutta, väsymystä, yölläkin virtsaamisen tarve, kuvotusta ja nännit siis tummunut nipukasta ja nännipihojen ympärillä renkaat, sellasia nypylöitä tullut ja nännipäät "töröttää" tavallista enempi :D
En tiedä voiko toki muut olla menkka oireita, mutta nuo nännit mietityttää...voiko siis muussa tilanteessa kuin raskaudessa tummua nännit noin? Onko eniten mahddollista että tämä viittaa raskauteen?
Tosiaan 2testiä olen tehnyt. Toisen ennen kuin menkat myöhästy(malttamaton) ja toisen nyt kun 2pv myöhässä..
Onko ajatuksia tai kokemuksia?:) mahd. Pikaisia vastauksia!!!:)
Kommentit (6)
Kuulostaa, että raskaana. Mulla kävi noin, vaikka raskaustesti näytti negatiivista. Nyt oon puolessa välissä raskautta. :)
Juu negaa oli siis, unohdin sen sanoa:D mutta tosiaan voiko siihen mennä kauankin että näyttää positiivista? Olen ihan ekakertalainen tässä ja turhauttaa nuo negat kun oireet on kuitenkin.. ja siis nännien tummiminenko on nimenomaan raskauden oire?:) pahoittelen jos on hölmöjä kysymyksiä!
Juu turvonneet, arat rinnat ja tummuneet nännit, sekä alavatsan menkkaturvotus, ekoja oireita minullakin -ennen positiivista testiä. Toivottavasti merkitsevät samaa sinulle. Jännittäviä odotuksia!
(Muistan kun ekan raskauden aikana pääsin yliopiston sairaalassa todella varhain ultraan ja siellä näkyi vaan sellainen musta pieni möykky, ja lääkäri kertoi, että kolman päivän päästä sen sydän alkaa sykkimään. Sitä sitten taianomaisesti odottelin!)
Täälläkin ensi kertalainen! Pyydän jo valmiiks anteeksi tyhmillä kysymyksillä. :D Jätin tuossa lokakuun alussa pillerit pois ja kunnon menkat tuli marraskuussa 3. 2013, senjälkee on nippailu mahaa ja ollu kuvottavia tuntemuksia ja muutamia kertoja ollu huonvoitista oloa. onko mahdollista olla raskaana ku rinnan ymärillä on tumman verisuonet ppinnassa ja rinnat on tummunu? ja flussan oloista on ollu melkein kk ajan, olis toivottu raskaus. :) olen muutaman testin tehny ja ne on näyttäny negaa, viimisin tein eilen ja seki näytti negaa, mietin millon se sitte vois näyttää jo positiivista :O
Ja testit oli negaa?