Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Mitä miehenne tekevät iltaisin töiden jälkeen?

Vierailija
03.12.2013 |

Mitä kaikkea heidän iltaansa yleensä kuuluu? Eroaako paljon siitä, miten sinun iltasi menee?

Miehet voivat vastata vaimoistaan:)

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei eroa mun illoista. On satunnaisesti harrastuksissaan (minä useammin). Hoitaa lapsia, eli ruokaa ja ruokailua, vessakäyntejä, vaipanvaihtoa, leikkimistä, katsoo tv:tä, surffaa netissä. Laittaa joka toinen ilta lapset nukkumaan. Tekee kotitöitä, juttelee mun kanssa, pitää kainalossa.

Vierailija
22/36 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaa tietokoneella, selailee puhelinta sängyllä, nukkuu päikkäreitä, syö, katsoo tv:tä. Välillä siivotaan tai lähdetään ostoksille. Jännää on elo!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroaa erittäin paljon. Mieheni syö jotain jääkaapista, on hetken koneella tai katselee telkkaria (max tunti) ja menee nukkumaan. Minun työpäiväni on päättynyt jo 5 tuntia aikaisemmin, joten olen ehtinyt esimerkiksi laittaa ruokaa, lukea lehteä, ottaa nokoset, tehdä jotain kotityötä tai käsityötä, kirjoittaa blogia tai vaikka pakata joululahjoja.

Vierailija
24/36 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmena iltana viikossa mies kotiin tultuaan kylvettää taaperon ja laittaa sen nukkumaan. Sitten me syödään kahdestaan ja vaihdetaan kuulumiset, sen jälkeen mies saattaa katsoa telkkaria tms. Kerran viikossa mies käy kotona vain kääntymässä ja lähtee samantien harrastukseen.

Mä olen tällä hetkellä kotiäitinä ja miehen tultua kotiin mä lähden salille (1-3krt/vk) ja teen sen jälkeen ruokaa. Kerran viikossa otan vapaaillan ja tapaan kavereita.

Vierailija
25/36 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö, torkahtaa sohvalle, kulettelee lapsia harrastuksissa, käy mun kanssa kaupassa, pelailee pleikkaa, saunoo, katsoo telkkaria..

Korjaushommat ja muut nikkaroinnit jättää mieluummin aina viikonloppuun.

Vierailija
26/36 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni harrastaa teatteria ja kirjoittaa näytelmiä. Se vie aika ison osan hänen illoistaan. Olemme kuitenkin sopineet rajat niin, että meillä riittää myös yhteistä aikaa.

Vierailija
27/36 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni harrastaa teatteria ja kirjoittaa näytelmiä. Se vie aika ison osan hänen illoistaan. Olemme kuitenkin sopineet rajat niin, että meillä riittää myös yhteistä aikaa.

Vierailija
28/36 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on vuorotyö, ja päivävuoro kestää 11h, joten ei kauheesti jaksa mietään erikoista tehdä illalla, mutta hänellä on rutiinit joista pitää kiinni; käy kissan kanssa ulkona, käy kävelemässä, voi olla että käy äitinsä luona, kesäisin voi vaihtoehtoisesti olla hetken lasten kanssa ulkona, siivoaa kissan hiekat, syö iltapalansa, ja antaa lapsille iltapuurot, lukee lapsille iltasadun, ja menee nukkumaan, jossain välissä saattaa kaveri soittaa, tai voi olla että käy netissä katsomassa sähköpostit, mies hoitaa myös nykyään tiskit, eli laittaa yleensä tiskikoneen päälle, ja sitten astiat kaappiin.

Minä en tee iltaisin yleensä mitään sen kummallisempaa, jos jaksan niin pesen pyykkiä, olen koneella, luen kirjaa tai lehtiä, katson telkkaria sitten kun lapset menee nukkumaan, pesen lasten hampaat. Käyn usein myös kaupassa vasta illalla kun mies tulee kotiin. Niinä päivinä kun mies on yövuorossa (13h) niin minä teen kaikki iltahommat lasten kanssa.

Vierailija
29/36 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän harvassa on seksin harrastajat. Ehkä teidän miehet tekee sitä muualla kuin kotona?

Vierailija
30/36 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaa takan, ehkä tiskit jos minä en ole laittanut, lukee kauppalehteä netistä, syö, laittaa lapselle puuroa ja leikkii, molemmat vähän vuorotellen...

Vierailija
31/36 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2013 klo 02:26"]

Yllättävän harvassa on seksin harrastajat. Ehkä teidän miehet tekee sitä muualla kuin kotona?

[/quote]

Ei illalla töiden jälkeen, vaan yöllä kun lapset unessa. 

Vierailija
32/36 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käydään kaupassa yleensä yhdessä. Minä usein olen vastuussa eväsruuista, mies valmistaa itselleen ruokaa (syödään usein aika eri tavalla iltaisin). Istuu sohvalla ja selaa urheilutuloksia läppäriltä samalla kun syö, katsoo jotain sarjoja mitä joka arkipäivä telkkarista tulee, kuskaa minua salille ja takaisin. Joskus jaksaa lähteä mukaani koirien kanssa ulos.. Nukkuu päikkärit, herää ja taas haluaa syödä jotain ja taas katsotaan tv:tä myöhään illlalla usein joku leffa tai dokumentteja. Meillä eroaa arki-illat sillä, että minä teen usein iltavuoroa (etätöitä kotona) ja käyn jumpissa. Miehestä on tullut laiska, ei jaksa töiden jälkeen juuri mitään. 

Vierailija
33/36 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 22:01"]

Kerran viikossa harrastaa, muuten on illalla lapsen kanssa jolloin minä järjestelen kotia ja pyykkään...tai sitten vaan hengaamme yhdessä kotosalla...

[/quote]

Meillä menee illat samanlailla :)

Vierailija
34/36 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiran kanssa ulos lenkille. Puuhailee venejuttujen kanssa ja venekerhon asioita. Lasten kanssa välillä läksyjen lukua ja iltarukousta kun on aikaa eli jos siis tulee kotiin ennen yhdeksää. Kesällä ollaan perheen kanssa saaristossa suurin osa aikaa ja silloin mies hoitaa suurimmat asiat. Itse makoilen silloin vaikka kallion kolossa auringossa tai luen kirjaa ja kuopsuttelen kukkia. Lähes puolivusoittain siis mennään.

Vierailija
35/36 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee töistä kotiin ja tietää, että 1½-vuotias poika repee liitoksistaan, kun ISI tule kotiin! Peuhaavat aikansa ja minä valmistelen sillä aikaa tämän päiväistä ruokaa tai viimeistelen eilisen päivän tähteitä.

Ruoan jälkeen siivoamme kotia ja poika 1½ -v lähtee äidin/isänsä kanssa kirjastoon tai leikkipuistoon, kauppan tai ihan mihin vaan .

Vierailija
36/36 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2013 klo 02:26"]

[/quote]

Eh heh heh!! Tähänkö olis muka pitänyt seksielämää päivittää?

Sori!! Pervoo!!! Nyt jäät ilman! Sä voit ihan siellä omaan käteens turvautuen tyydyttää itses ja miettiä mistä todellisuudessa jäät paitsi!