Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuka tai mikä tuo Teemu Kammonen on?

Vierailija
12.10.2013 |

Joku täällä kommentoi, että hänet tuntee puoli kaupunkia? Onko se siis joku julkkis jo valmiiksi?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku Papualla pyörinyt egosentrinen taiteilijanplanttu.

Vierailija
2/13 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kammonen on kammonen, tulee mieleeni tuosta ilmapallo-episodista ja oman lapsen nettiin laittamisesta termi huomiohuoraaminen. Myy jopa lapsensa julkisuudelle. Ensin vaatii jotain, mitä ei ole tarkoitettu lapsille annettavaksi ja pompottaa myyjää (myyjä ei saanut palloa irti, olisi varmaan ollut muutakin tekemistä siinä ruuhkassa hänellä) ja sitten järjestää suuren mediashown. Nitä linkkejä tuohon laatuvideoon on tyrkyllä joka kulmassa. On todella markkinoinut itseään tämä Kammotus.. eiku Kammonen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan naurettava koko juttu. Isä haluaa lapselleen ilmapallon, ei voi tietenkään ostaa sitä omalla rahalla. Muut myyjät toimivat saamiensa ohjeiden mukaan, palloja ei saa viedä pois. Isä selittää saaneensa luvan, mutta ei aio kertoa keneltä. Myyjä kutsuu vartijan, joka toimii saamiensa ohjeiden mukaan.

Monihan varas on sanonut saaneensa luvan, mutta ei kerro keneltä. Typerintä oli, että Stockka pahoitteli tapahtunutta. Enemmän olen pahoillani, että lapsen isän käytöksestä.

Vierailija
4/13 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 10:29"]

Aivan naurettava koko juttu. Isä haluaa lapselleen ilmapallon, ei voi tietenkään ostaa sitä omalla rahalla. Muut myyjät toimivat saamiensa ohjeiden mukaan, palloja ei saa viedä pois. Isä selittää saaneensa luvan, mutta ei aio kertoa keneltä. Myyjä kutsuu vartijan, joka toimii saamiensa ohjeiden mukaan.

Monihan varas on sanonut saaneensa luvan, mutta ei kerro keneltä. Typerintä oli, että Stockka pahoitteli tapahtunutta. Enemmän olen pahoillani, että lapsen isän käytöksestä.

[/quote]

Voi vittu sua ja mikä haloo ilmapallosta. Siis yhdestä typerästä ilmapallosta. Just. 

Vierailija
5/13 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekojensa ja sanojensa perusteella täydellinen idiootti.

Vierailija
6/13 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osuva nimi ;)

Vierailija
7/13 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin tässä että eikö vartijalla ole mitään yksityisyyden suojaa?

Vierailija
8/13 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stockkalla koulutetaan myyjät ystävällisiksi ja avuliaiksi. Mieleeni tulee joku nuori myyjä, joka ei osaa käsitellä tätä Kammoista ja isä päättää toimia omin nokkineen tai sitten jo alusta asti toimii niin.

Vahtimestari antoi opetuksen kammoilulle!

Vierailija
9/13 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä on mutta sen tiedän, ettei ajattele ainakaan lapsensa hyvinvointia.

Vierailija
10/13 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajan helsinkiläinen egoisä. Näin henkilökohtaisesti tuntematta. Helsingissä on aina ollut porukkaa, jolla on aivan liian suuret luulot itsestään ilman mitään totuuspohjaa. Vrt. duudsonit, suuret on puheet, mutta jokainen homma myös tehdään, mitä luvataan. Ja sanon näin, vaikka olen syntyperäinen hesalainen, asunut siellä 35 vuotta. En tosin asu enää, eikä haittaa!

Vierailija
11/13 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2013 klo 10:17"]

Nykyajan helsinkiläinen egoisä. Näin henkilökohtaisesti tuntematta. Helsingissä on aina ollut porukkaa, jolla on aivan liian suuret luulot itsestään ilman mitään totuuspohjaa. Vrt. duudsonit, suuret on puheet, mutta jokainen homma myös tehdään, mitä luvataan. Ja sanon näin, vaikka olen syntyperäinen hesalainen, asunut siellä 35 vuotta. En tosin asu enää, eikä haittaa!

[/quote]

Oletkohan nyt oikeasti? Kun av:lla olen oppinut, että oikea paljasjalkainen helsinkiläinen sanoo itseään aina stadilaiseksi. ;)

Vierailija
12/13 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän Jarppi olis toiminu samassa tilanteessa? ;)

Vierailija
13/13 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2013 klo 10:18"]

[quote author="Vierailija" time="14.10.2013 klo 10:17"]

[/quote]

Oletkohan nyt oikeasti? Kun av:lla olen oppinut, että oikea paljasjalkainen helsinkiläinen sanoo itseään aina stadilaiseksi. ;)

[/quote]

Ei sellaiset, joiden taustassa ei ole helsinkiläistä työväenluokkaa. Isäni on helsinkiläinen, äiti ei, isän suku diplomaattitaustainen, jossa ei slangia bamlattu. et jaksais enää... Siitä slangista on niinku... 60 vuotta, kun se oli elinvoimainen?