Jäät työttömäksi ja kaikille työttömille tulee velvoite osallistua johonkin tv-ohjelmaan ainakin puoli tuntia niin että oma naama pitää näkyä telkkarissa
Saat kuitenki ites valita mihin osallistut ja miten? Kaikki lasketaan, tosi-tv, näytteleminen, haastattelut yms. Kerro omasi.
Itse ilmoittautuisin pikku kakkoseen lässyttämään.
Kommentit (44)
Haluatko miljönääriksi. Vaikken voi sietää Jaajoa, niin puoli tuntia voisin vastailla kysymyksiin siinä toivossa, että saisin jättipotin.
Mä laittaisin karvareuhkan päähän ja alkaisin uudeksi Karpoksi.
Vierailija kirjoitti:
Mä laittaisin karvareuhkan päähän ja alkaisin uudeksi Karpoksi.
Reps 😁
Vierailija kirjoitti:
MOT olis mun juttu.
Tehtäisiin juttu miksi työttömät velvoitetaan telkkuun 😁
Haluaisin olla vieraileva panelisti Pitääkö olla huolissaan? -ohjelmassa.
Astral-tv olisi mulle oikea ohjelma. Juttua tulisi.
Laskepa itse, kuinka paljon aikaa nuo ohjelmat veisivät.
Ei meillä paljon muita telkkuohjelmia enää olisikaan. Aina vain sitä samaa työtön-tv:tä.
Tietenkin olisin Zinc-Bourdain, Dokaisin jossain lämpimässä ja esittelisin kun söisin katukeittiöistä.
Zinc
Jalkapuu-rangaistus olisi tehokkaamp
Joka viikko 3 tuntia jalkapuuta, kunnollisten töissäkäyvien ihmisten halveksuttavana
Voisin osallistua johonkin huvilaan ja huussiin niin että meidän mökki remontoitaisiin.
Psykopaattiset rasistit pilaavat jälleen hyvän ketjun. Joutuisittepa pakkohoitoon, koska sairaita olette.
Siihen alasti treffeille -ohjelmaan.
Minä voisin mennä johonkin Kevätseuranta- tai Ulos luontoon -tyyppiseen ohjelmaan. Kuljeskelisin pitkin metsiä koiran kanssa ja katselisin, joko alkaa mustikka kukkia ja kuuluuko missään tikan koputusta.
Vierailija kirjoitti:
Laskepa itse, kuinka paljon aikaa nuo ohjelmat veisivät.
Ei meillä paljon muita telkkuohjelmia enää olisikaan. Aina vain sitä samaa työtön-tv:tä.
Mitäs tänään katseltais, Työtön tattiretkellä, Työttömän risusavotta vai Työtön turhautuu TE-toimistoon, shokeeraava loppukäänne! 😁
Johonkin luontopolku-ohjelmaan voisin mennä. Tai sitten pitäisin Pikku kakkosessa jonkun "askarrellaan tyhjästä maitopurkista talo" -tuokion. 😂
Arvon rasistit, jotka hekumoitte tappamisen ajatuksella: Miksi ihannoitte terrorismia?
Hei täähän ois hyvä!
Mä pitäisin ainakin jumppatuokiota, käsityökerhoa, niksinurkkaa, puutyöpuuhaa, lasten satu-tuntia, diy-ohjelmia ja pohtisin yhteiskunnallisia ongelmia sekä kertoilisin työttömän mt-ongelmaisen elämästä yleisesti. Välillä voisin soitella kitaraa.
Kesällä ja syksyllä sit metsäretkiä.
Joo hei tää toteutukseen!