Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jäät työttömäksi ja kaikille työttömille tulee velvoite osallistua johonkin tv-ohjelmaan ainakin puoli tuntia niin että oma naama pitää näkyä telkkarissa

Vierailija
26.09.2020 |

Saat kuitenki ites valita mihin osallistut ja miten? Kaikki lasketaan, tosi-tv, näytteleminen, haastattelut yms. Kerro omasi.

Itse ilmoittautuisin pikku kakkoseen lässyttämään.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moonshiners tai Arktiset vedet

Vierailija
22/44 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaksi oikeussaleihin kasvojen peittokielto.

Jos on pokkaa raiskata, tappaa tai ryöstää, niin sais olla munaa myös pärstänsä esittelyyn.

Nää poliiseja ampuneet ruosista tulleet veljekset eivät piiloutuneet, vaan näyttivät naamansa ja sieluttomat silmänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amazing Race olisi ihana. Siis koska tämä on vain mielikuvitusta, ja minkä vaan saa valita.  Pääsisi taas matkustemaan ja hieromaan samalla älynystyröitä.

Vierailija
24/44 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jalkapuu-rangaistus olisi tehokkaamp

Joka viikko 3 tuntia jalkapuuta, kunnollisten töissäkäyvien ihmisten halveksuttavana

Jos oletetaan, että pitää olla vähintään kahden metrin koronaväli, niin se jalkapuu ulottuisi Hangosta Nuorgamiin.

Vierailija
25/44 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko miljönääriksi olisi mulle se sopivin, tässä kun ei rahaa liikaa ole.

Mutta myös eränkävijät olisi varmaan kiva kokemus myös.

Alastomat selviytyjät on kiinnostava kun heillä ei ole oikeasti ruokaa tai vettä, vaan kaikki pitää hankkia itse. Eikä ole mitään ruokapalkintokilpailuja. Mutta täysin alasti en pystyisi, jos sais olla vaikka alusvaatteet ja kengät. Olisi mielenkiintoista nähdä, miten itsellä hermo kestäisi.

Vierailija
26/44 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on pokkaa raiskata, tappaa tai ryöstää, niin sais olla munaa myös pärstänsä esittelyyn.

Nää poliiseja ampuneet ruosista tulleet veljekset eivät piiloutuneet, vaan näyttivät naamansa ja sieluttomat silmänsä.

Miten tää nyt liittyy aloitukseen?

Vierailija
27/44 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta voisi tehdä johonkin lääkärit tutkii -ohjelmaan jakson, jossa tutkitaan ja hutkitaan perinpohjin miksi synnyin epämuodostuman kanssa.

Uutisissa olen esiintynyt kolmesti joskus 15-20 vuotta sitten joten kameran edessä olo ei pelota. Ensimmäisellä kerralla tosin naama ei näkynyt, mutta kahdesti ihan omalla naamalla ja äänellä ollut esillä. Liittyneet opiskeluuni tai työhöni nuo uutiset ja olin ainoa joka suostui kuvattavaksi.

28/44 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku huvipuistohaaste 😃 katsojat sais päättää, mihin laitteisiin meen 🎢🎡🎠

Vierailija
29/44 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä voisin mennä johonkin Kevätseuranta- tai Ulos luontoon -tyyppiseen ohjelmaan. Kuljeskelisin pitkin metsiä koiran kanssa ja katselisin, joko alkaa mustikka kukkia ja kuuluuko missään tikan koputusta.

Äläs nyt sentään. Susanna K. luulee muutenkin, että metsään katsominen riittää.

Vierailija
30/44 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin kanssa mennä Sohvaperunoihin tai johonkin missä ois rahaa tarjolla😁Tai miehen pakottaisin Tuttujuttuun seuraksi😂

Vierailija
31/44 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moonshiners tai Arktiset vedet

Moonshiners tuli itsellekin mieleen.

Vierailija
32/44 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tohtori Paise voi nyplätä mun patit pois.

Vierailija
33/44 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko miljonääriksi täälläkin. Saattaisin pärjätä hyvinkin, paitsi että urheilukysymyksiin palaisi heti kaikki oljenkorret.

Olen tosin sellaisella alalla ja asemassa, etten jää työttömäksi.

Vierailija
34/44 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

A-Talk tai vastaava, jossa olisin toimittaja. Juttu käsittelisi sitä, miten paljon vihreä aatteen nimissä tuhotaan luontoa. Näkökulma olisi Natura-alueella asuvan sukupuuttoon kuolemista odottavan hyönteisen, jonka kotimetsän peitetään betonilla tehokkuuden ja ilmastonmuutoksen torjunnan nimissä.

Vierailija
35/44 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun kesällä -59 tapahtuneista ns. 'Tulilahden murhista' tuotiin v. 1960  oikeuteen teoista vastaamaan niiden tekijäksi epäilty Runar Holmström, tuotiin hänet oikeussaliin jalkakahleissa ja yllään  harmaa, sarkainen vanginpuku .   

Vierailija
36/44 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustaisin oman tv-ohjelman, jossa arvostelisin hallitusta puoli tuntia päivässä.

Vierailija
37/44 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön piilossa. Olisi niinkuin Pomo piilossa eli menisin töihin unelma-alalleni ja sitten katsojat jännittää jäänkö kiinni muille että olenkin oikeasti työtön basca. Sit kyselisin koko ajan niiltä oikeilta työntekijöiltä mitä mieltä ne on työttömistä ja mitä työttömissä tulisi parantaa jotta töissä käyvät voisivat paremmin omilla työpaikoillaan ja elämässään. Lopuksi selviää että minä olenkin itse työtön ja sitten kyyneleet silmissä halaan kaikkia työntekijöitä ja kiitän siitä miten avartava kokemus oli ja lupaan muuttua ihmisenä täysin, jotta heillä olisi parempi mieli olla töissä.

Vierailija
38/44 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työtön piilossa. Olisi niinkuin Pomo piilossa eli menisin töihin unelma-alalleni ja sitten katsojat jännittää jäänkö kiinni muille että olenkin oikeasti työtön basca. Sit kyselisin koko ajan niiltä oikeilta työntekijöiltä mitä mieltä ne on työttömistä ja mitä työttömissä tulisi parantaa jotta töissä käyvät voisivat paremmin omilla työpaikoillaan ja elämässään. Lopuksi selviää että minä olenkin itse työtön ja sitten kyyneleet silmissä halaan kaikkia työntekijöitä ja kiitän siitä miten avartava kokemus oli ja lupaan muuttua ihmisenä täysin, jotta heillä olisi parempi mieli olla töissä.

Tämä on hyvä 😊.

Vierailija
39/44 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Astral-tv olisi mulle oikea ohjelma. Juttua tulisi.

Ajattelin ihan samaa. Helppoa heilutella jotain hiluja, käsiä, puhaltaa ja rummuttaa. Mielikuvitus vain rajana. 

Vierailija
40/44 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Psykopaattiset rasistit pilaavat jälleen hyvän ketjun. Joutuisittepa pakkohoitoon, koska sairaita olette.

Tulevaisuudessa tuollaiset rasísti rasísti-huutelijat pääsevät natsíttelemaan toisiaan uudelleenkoulutusleireille.