Veronpalautukset
Mihin meinaatte huomenna palautuksenne törsätä? Vai meneekö säästöön? Itse ajattelin ostaa luksuskengät joita olen useamman vuoden kuolannut <3
Kommentit (51)
Yli tonni tuli. Siellä se on käyttötilillä, ehkä ostan joitakin joululahjoja. En yleensäkään törsää. Ehkä johonkin voisi lähteä matkalle keväällä taas. Ens vuoden tavoite, ettei tule palautusta eikä mätkyjä vaan olisi oikea prosentti.
vajaa 700 saatiin, olen koko aamun maksanut niillä laskuja, loput menee normaaliin alämiseen. Ostan toki joululahjan miehelle.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 22:54"]
Tulee harmi kyllä palautusta 1000 €, yleensä tykkään saada omat rahani heti. Ja osaan säästää itse. Maksan visalaskua palautuksella.
[/quote]
Osaat sästää ja sulla on visa-laskua niin että vaan osa menee tuosta tonnista maksuun? Kaikki ei täsmää...? Vai teetkö niin kuin yksi kaverini, että maksaa kaiken visalta vaikka rahaakin olisi ja sitten kerran kuussa kaikki pois?
500 tuli. Onneksi tuli myös opintotuki niin sain maksettua laskut pois. Ja onneksi seuraava palkka tulee jo ensi viikolla.
Sinne ne jää tilille köllöttelemään. Ei ole sellainen elämä että pitää odottaa vesi kielellä jotain veronpalautuksia että pääsis shoppailemaan. Laitan vähän isomman potin tässä kuussa mun hyväntekeväisyyskohteilleni.
330e tuli ja 320e meni säästöön. Matkalle ensi vuonna :)
1500e tuli ja joululahjoihin ja jouluun ylipäätään menee. Vähän laitoin säästöön ja maksoin muutaman laskun. Äitiyslomalaiselle erittäin tervetullut lisä! Miksi muuten palautusten käyttö joululahjoihin saa alapeukkuja?
539 tuli ja kävin ostamassa pakastimen täyteen ruokaa, osan siirsin säästötilille ja loput menee dieseliin.
[quote author="Vierailija" time="04.12.2013 klo 11:03"]
1500e tuli ja joululahjoihin ja jouluun ylipäätään menee. Vähän laitoin säästöön ja maksoin muutaman laskun. Äitiyslomalaiselle erittäin tervetullut lisä! Miksi muuten palautusten käyttö joululahjoihin saa alapeukkuja?
[/quote]
Etusivulla lähes jokainen kommentti sai alapeukun. Ilmeisesti jollakulla on hyvin tarkka visio siitä, mihin veronpalautukset saa käyttää.
[quote author="Vierailija" time="04.12.2013 klo 10:49"]
Sinne ne jää tilille köllöttelemään. Ei ole sellainen elämä että pitää odottaa vesi kielellä jotain veronpalautuksia että pääsis shoppailemaan. Laitan vähän isomman potin tässä kuussa mun hyväntekeväisyyskohteilleni.
[/quote]
Kyllä m odotin kieli pitkällä veronpalautuksia vaikka on rahaa muutenkin shoppailla. Ja minusta on kiva saada veronpalautuksia, se että saisin pienen summan enemmän kuussa ei tunnu yhtä kivalta kuin se että joulukuun alussa tulee tonnin verran rahaa kerralla tilille ;P
Vajaa kolme tuhatta tuli ja säästöön mennee, oottahmaan autonvaihtoa!