Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olet poistanut jonkun kavereista Facebookissa...

Vierailija
26.09.2020 |

...niin kehtaatko esim kadulla tervehtiä häntä tai kysellä kuulumisia, jos hän ei itse ole aloitteentekijä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ihmiset, jotka poistan FB-kontakteistani, ovat nimenomaan sellaisia joita en livenä enää kohtaa.

Vierailija
2/10 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ratkaisin kaikki mahdolliset, vastaavanlaiset, yliajattelun aiheuttamat ongelmat siten, että poistuin Facebookista kokonaan.

Ai että kun tekee hyvää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistan sellaisia ihmisiä, joita syystä tai toisesta ei ole aihetta tervehtiä. Eli jätän tervehtimättä mutta se ei ole kehtaamisesta kiinni.

Vierailija
4/10 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ratkaisin kaikki mahdolliset, vastaavanlaiset, yliajattelun aiheuttamat ongelmat siten, että poistuin Facebookista kokonaan.

Ai että kun tekee hyvää.

Tein saman, oli siellä niin naurettavaa porukkaa. Raivo-vihersuvakit poisti kavereista, jos olit tykännyt jostain heidän mielestään liian rasistisesta jutusta. Sitten naispuoliset fb-kaverit saattoivat poistaa kavereista, kun rupesivat esim seurustelemaan, vaikka en ollut koskaan heitä facessa yrittänyt sen kummemmin vokotella tms.

Vierailija
5/10 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kylläkään hyväksy läheskään kaikkia pyyntöjä puolitutuilta.. mitä järkeä pitää fb kaveri jonka elämässä ei ole mukana millään tavalla ei edes tykkäyksillä. Poistan joskus tyypit joiden kanssa en ole kommunikoinut ollenkaan , jotka vain roikkuvat listalla.

Vierailija
6/10 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että kun tekee hyvää.

Sama. Paitsi naapurit närkästyivät pahemman kerran kun luulivat että olin vain estänyt heidät. Olin kuulemma aloittanut jonkun ihme sodan heidän kanssa (outoa). Kas kun en tajunnut heille erikseen ilmoittaa että poistun facebookista. Vähän huvittavaa mutta minkäs teet.... Eipä tarvitse enää lukea tai kuunnella sen pariskunnan vinkumista.

Vain yksi kaveri soitti perään ja kyseli kun huomasi etten enää ollut siellä, eli se ainut oikea ystävä. Facebook paljasti liikaa ihmisten pinnallisuutta ja suorastaan idioottimaisuutta, ei kiinnostanut.

Vierailija
7/10 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vajaapäistä porukkaa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai että kun tekee hyvää.

Tein saman, oli siellä niin naurettavaa porukkaa. Raivo-vihersuvakit poisti kavereista, jos olit tykännyt jostain heidän mielestään liian rasistisesta jutusta. Sitten naispuoliset fb-kaverit saattoivat poistaa kavereista, kun rupesivat esim seurustelemaan, vaikka en ollut koskaan heitä facessa yrittänyt sen kummemmin vokotella tms.

Samaa tekevät pariutuneet miehet. Luulen että eukko käskee poistaa kaikki uhkaavat eli kauneimnat pois kavereista 😁 sinun kohdalla mies on kokenut sinut uhaksi.

Vierailija
8/10 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vajaapäistä porukkaa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai että kun tekee hyvää.

Samaa tekevät pariutuneet miehet. Luulen että eukko käskee poistaa kaikki uhkaavat eli kauneimnat pois kavereista 😁 sinun kohdalla mies on kokenut sinut uhaksi.

Se kannnattaa aina ottaa kohteliaisuutena. Vaimo antaa pitää suohirviöt, mutta potentiaaliset uhat pitää laittaa pois. Ethän sinä voi tietää miten paljon miehellä käsi vispaa sinun kuville. Vaimo tietää.

Vierailija
9/10 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku on poistellut mun puolesta ja lisännyt myös... En tiedä tosin oliko ne itse vai hakkeri. Voin tervehtiä

Vierailija
10/10 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kai sitä yrittää mutta jossain kyselytutkimuksessa puolet vastasi ettei halua edes tervehtiä henkilöä, joka on poistanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi