Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen pikkujoulut laivalla. Lyödään vetoa.

Vierailija
03.12.2013 |

Miehellä työpaikan pikkujoulut pe-su, risteily Ruotsiin. Mitkä ovat mun mahdollisuudet saada sieltä panopaatilta sp-tauditon, kirkassilmäinen mies puhtaalla omatunnolla takaisin?

Mitä veikkaatte?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesvaltaisella alalla töissä olevana sanon, että fifti-siksti... ei voi mitään. Jos miehesi ei päädy vällyjen alle, jotkut päätyvät. Yleensä ne päätyy vielä työkaverin petiin, ei vieraan petiin... Aina siellä pedissä ei ihan loppuun asti mennä.

Vierailija
22/30 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuollaista tarvitsee edes miettiä, niin heikot on tsänssit. Jotain se varmasti tekee kun pitää sitä pohtia. Mulla ei tulisi mieleenkään edes ajatella pettämisen tai kännäämisen mahdollisuutta, vaikka mies seilaisi viikon edestakaisin Suomenlahtea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 18:28"]

Mä luotan ainakin mieheeni ja olisin kullä todella, todella, todella yllättynyt mikäli pettäisi missään olosuhteissa. Ei vaan ole tuolle siis luontaista ylipäätään.

[/quote]

niin minäkin luotin, kunnes pani naaputin akkaa ja muutti sen kanssa yhteen

Vierailija
24/30 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 19:10"][quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 18:28"]

Mä luotan ainakin mieheeni ja olisin kullä todella, todella, todella yllättynyt mikäli pettäisi missään olosuhteissa. Ei vaan ole tuolle siis luontaista ylipäätään.

[/quote]

niin minäkin luotin, kunnes pani naaputin akkaa ja muutti sen kanssa yhteen

[/quote]

Voihan tattanan petkele.

Vierailija
25/30 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käytiin juuri IT-alan miesvaltaisen poppoon kanssa siellä. Kovaa ryyppyporukkaa. Kyllä siellä mielellään naisia katseltiin ja jututeltiinkin, mutta kenenkään varatun en kyllä nähnyt tekevän mitään sopimatonta eikä meidän porukasta kukaan pettänyt vaimoaan. Miten naiset aina ajattelee pahaa miehistään?

Vierailija
26/30 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 18:03"]

[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 17:48"]Luottamus tuntuu olevan kunnossa teillä...

Miksi olet miehen kanssa johon et voi luottaa?

[/quote] Öö mitä sillä on väliä luotanko mieheeni vai en? Ei se luottaminen sitä takaa etteikö toinen sitä voisi pettää. :-D Mutta kysymykseesi, luotan kyllä, olen vain realisti. Ap

[/quote]

Siis nyt en ymmärrä.

Miksi olet miehen kanssa, joka haluaisi pettää sinua? Siis oletteko luvanneet olla parisuhteessa? Kyllä luottamus nimenomaan on suhteen kantava voima. Luottamus siihen ettei toinen osapuoli käyttäydy toista loukkaavasti. Nähtävästi ette ole sillä tasolla.

Vahva näkemykseni puheidesi perusteella on, että miehesi nimenomaan hakee uutta seksiseuraa. 

Vierailija
27/30 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 19:40"][quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 18:03"]

[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 17:48"]Luottamus tuntuu olevan kunnossa teillä...

[/quote] Öö mitä sillä on väliä luotanko mieheeni vai en? Ei se luottaminen sitä takaa etteikö toinen sitä voisi pettää. :-D Mutta kysymykseesi, luotan kyllä, olen vain realisti. Ap

[/quote]

Siis nyt en ymmärrä.

Miksi olet miehen kanssa, joka haluaisi pettää sinua? Siis oletteko luvanneet olla parisuhteessa? Kyllä luottamus nimenomaan on suhteen kantava voima. Luottamus siihen ettei toinen osapuoli käyttäydy toista loukkaavasti. Nähtävästi ette ole sillä tasolla.

Vahva näkemykseni puheidesi perusteella on, että miehesi nimenomaan hakee uutta seksiseuraa. 

[/quote] Nyt en minäkään ymmärrä. Ollaan luvattu olla parisuhteessa eikä mieheni ole sanonut koskaan haluavansa pettää. Niinkuin sanoin, ei se luottamus mitään takaa. Muuta kun jättimäisen pettymyksen, kun toinen vakuutteluista ja 100% luottamuksesta huolimatta pettää.

Vierailija
28/30 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 20:17"]

[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 19:40"][quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 18:03"]

[/quote]

Siis nyt en ymmärrä.

[/quote] Nyt en minäkään ymmärrä. Ollaan luvattu olla parisuhteessa eikä mieheni ole sanonut koskaan haluavansa pettää. Niinkuin sanoin, ei se luottamus mitään takaa. Muuta kun jättimäisen pettymyksen, kun toinen vakuutteluista ja 100% luottamuksesta huolimatta pettää.

[/quote]

Eli siis luottamus on suhteessanne vitsi? Kuollut kirjain?

Kuulostaa siltä, että alat jo valmistautua huonoihin uutisiin ja pettymykseen. 

Missä kunnossa suhteenne on mielestäsi? Oletko itse onnellinen?

Vierailija
29/30 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 20:20"][quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 20:17"]

[/quote]

Siis nyt en ymmärrä.

[/quote]

Eli siis luottamus on suhteessanne vitsi? Kuollut kirjain?

Kuulostaa siltä, että alat jo valmistautua huonoihin uutisiin ja pettymykseen. 

Missä kunnossa suhteenne on mielestäsi? Oletko itse onnellinen?

[/quote] Ei ole vitsi. En vain ole mikään sinisilmäinen idiootti joka sokeasti luottaa ihmisten hyvyyteen ja puheisiin. Ettei ikinä tapahdu mitään pahaa, koska toinen niin sanoo. Huoh. Ap

Vierailija
30/30 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, miesvaltaisella alalla duunissa ja joka ikinen reissu oon saanu hätistää työkavereita kaemmas. 1/10 varatusta on uskollinen muijalleen,niin se vaan menee ainakin viranomaispiireissä...