Palstan tasoteoriatasot
Latino
Nainen ja raikkaat voileivät
Akateemiset naiset
Tavalliset naiset
Laatikkoleuka lentäjäkirurgi
W t naiset
Akateemiset miehet
Ulkomaalaiset naiset
Jän nä miehet
Ulkomaalaiset miehet
Hopeaketut
Koirat
Kilt ti miehet
Matelijat
U li miehet
?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet lisännyt hopeaketut, hienoa! Ainoa vaan että sijoitus kuuluisi korkeammalle.
Kiitos. Tutkimuksen mukaan hopeaketut ovat juuri oikealla paikalla. Hopeaketuilla on suuremmat luulot itsestään kuin av-mammaraadilla.
XD
Yhdyn, valitettavasti vain tuohon mielipiteeseen :)
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miksi joku latino? on tuolla ylhäällä???
Palstan upea latinomies. Jumalasta seuraava. Liian hyvää ollakseen totta.
Ei ole ensimmäinen kerta kun naisia kusetetaan satanolla. Jatkuvasti täälläkin valitetaan semmoisista.
Mitä väliä, tämähän on keskustelupalsta eikä mikään oikea maailma? Ennemmin minä juttelen täällä fiksun tuntuisen feikin kanssa mitä omia harhaluulojaan totuutena väittävän naisvihaajan kanssa. Jos olen pitkästynyt, niin jälkimmäinenkin kelpaa, sillä se suuttuu niin helposti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miksi joku latino? on tuolla ylhäällä???
Palstan upea latinomies. Jumalasta seuraava. Liian hyvää ollakseen totta.
Ei ole ensimmäinen kerta kun naisia kusetetaan satanolla. Jatkuvasti täälläkin valitetaan semmoisista.
Mitä väliä, tämähän on keskustelupalsta eikä mikään oikea maailma? Ennemmin minä juttelen täällä fiksun tuntuisen feikin kanssa mitä omia harhaluulojaan totuutena väittävän naisvihaajan kanssa. Jos olen pitkästynyt, niin jälkimmäinenkin kelpaa, sillä se suuttuu niin helposti.
Feikki tai ei. Latino on ❤️
Vierailija kirjoitti:
Zinc on palsta eliittiä. Elämänkokemus puhuu.
And it´s not the age, it´s the milage
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Zinc on alimmalla portaalla.
Mistä moinen viha pikku ystäväni ?
Zinc
Puuttuu perseisten sohvien sikamiehet sekä kylppäri täytetty puoliksi meikeillä-naiset
Vierailija kirjoitti:
Puuttuu perseisten sohvien sikamiehet sekä kylppäri täytetty puoliksi meikeillä-naiset
Ja vanukasmiehet
Vierailija kirjoitti:
Perseisten sohvien sikamies voi olla jän nä mies tai kilt ti mies.
Mt-ongelmat puhuu.