Vakuutusten kilpailutus?
Onko joku kilpailuttanut hiljattain vakuutuksia? Meilä on pari autoa, omakotitalo ja tapaturmavakuutukset lapisille yms. tavalliset vakuutusket.
Onko joku yhtiö antanut viimeaikoina hyviä sisäänvetotarjouksia?
Kommentit (5)
Selvitä ensin ammattiliittosi kautta saatavat alennukset, esim. oaj:n jäsenet saavat sen verran hyvät bonukset, että If on mulla halvin, vaikka moni puhuu Ifin olevan kallein...
Meillä If oli halvin ilman mitään jäsenyyksiäkin. Yli 500 vähemmän vuodessa kuin entinen yhtiömme Pohjola, kun on kotivakuutus, sairauskuluvakuutukset, jatkuva matkavakuutus, kaksi autoa ja koira.
Huomatkaa että Pohjolan irtaimistovakuutus ei korvaa As. Oy:ssä pintarakenteita: Parketti, tapetit, pareveklasit. Jos sulla on Ifi:ssä vakuutus irtaimistolle As. Oy:ssä niin noita em. mainuttja ei korvaa
kukaan. Pohjolan irtaimistovakuutus korvaa myös nuo! Ei auta jos hinta on alhainen, myös vakuutusturva on Ifi:ssä. MUlle kävi näin ja sanoivat että ei korvata ;-((
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 12:08"]
Huomatkaa että Pohjolan irtaimistovakuutus ei korvaa As. Oy:ssä pintarakenteita: Parketti, tapetit, pareveklasit. Jos sulla on Ifi:ssä vakuutus irtaimistolle As. Oy:ssä niin noita em. mainuttja ei korvaa
kukaan. Pohjolan irtaimistovakuutus korvaa myös nuo! Ei auta jos hinta on alhainen, myös vakuutusturva on Ifi:ssä. MUlle kävi näin ja sanoivat että ei korvata ;-((
[/quote]
what?
Pohjola tykittää jatkuvasti kohtalaisen kovia tarjouksia. Pääasiallisena kohderyhmänä ovat sellaiset osuuspankkien asiakkaat, joilla on vakuutukset muualla kuin Pohjolassa. Heille tarjotaan sekä alennuksia että mahdollisuutta maksaa vakuutusmaksuja bonuksilla.