Katsoisiko joku minulle selvänäöllä?
Olen vaalea nainen kohta 50v, elämä ollut kaikin puolim vaikeaa. Haaveilen siitä oikeasta eniten, onko sitä tulossa ikinä ja kuka olisi?
Kommentit (8)
Näen tumman komean miehen lähestyvän sinua, mutta ohi menee.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tulossa. Voit rauhassa tehdä sen itsarin, jota mietit.
Ok,kiitos.
Ensin pitää omat surut selvittää, suhde ei ole pelastaja. Näen kyllä kivan miehen sinulle, ristiverinen ja tykkää matkustelusta. Lukee paljon lehtiä. Isot turvalliset kädet. Näillä tuntomerkeillä tunnistat, kun kohtaatte. Tsemppiä!
Pitää odottaa aamuun kunnes selviän. Nyt ei pysty.
Mies lähestyy sinua... onko tämä paikka terminaali? En näe selvästi. Mutta on myös vaalea, liekö ruotsalainen juuriltaan? Selvästi on varakas... Näen veneen ja huvilan...
Lentokone... Istutte business luokassa, stuertti tuo pullon... se on 200 euron valkkari, tämän on oltava häämatka! Mutta mihin...
Vierailija kirjoitti:
Mies lähestyy sinua... onko tämä paikka terminaali? En näe selvästi. Mutta on myös vaalea, liekö ruotsalainen juuriltaan? Selvästi on varakas... Näen veneen ja huvilan...
Lentokone... Istutte business luokassa, stuertti tuo pullon... se on 200 euron valkkari, tämän on oltava häämatka! Mutta mihin...
En juo viiniä ja olen kohta kuollut.
Vierailija kirjoitti:
Ensin pitää omat surut selvittää, suhde ei ole pelastaja. Näen kyllä kivan miehen sinulle, ristiverinen ja tykkää matkustelusta. Lukee paljon lehtiä. Isot turvalliset kädet. Näillä tuntomerkeillä tunnistat, kun kohtaatte. Tsemppiä!
Myöhäistä ja väärä mies
Ei ole tulossa. Voit rauhassa tehdä sen itsarin, jota mietit.