Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hitto kuinka kurja pms -olotila. :(

Vierailija
03.12.2013 |

Taas tätä lajia pari päivää.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 14:17"]

En ymmärrä naisia jotka pitävät kuukautisia vaivana. Ah mikä ilon viikko pms-vitutusviikon päätyttyä. Joskus tiedän menkkojen alkaneen kun huomaan, että onpa outo tunne kun ei vituta enää. Katse pöksyihin: jepjep, näinhän mä arvasin.. ;)

[/quote]

Jep, ai että kun vituttaa nämä "masu on pipi"-valittajat. Vaihtaisin mielelläni mielialanvaihtelut johonkin fyysiseen, mistä selviää buranalla.

Vierailija
2/15 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ymmärtänyt tota "olen nainen, suklaa auttaa". Mitä se auttaa muka?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkille. Se on ainut mikä auttaa oikeasti. Suklaa aiheuttaa vaan syyllisyyttä jälkeenpäin, varsinkin jos sinulla on paino-ongelmia. Ja sitten femisoijaa seuraava kuukausi päivittäin. 

Vierailija
4/15 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsisinpä lenkille! Mutta työpäivän jälkeen odottaa kotityöt, äidinkaipuuta poteva ekaluokkalainen ja kaksi esimurkkua jotka saisivat buddhankin raivon partaalle, saatika sitten pms-vaivaisen. Ja miehellä on matkatyö joten seuraava lenkki on tiedossa ensi lauantaina. Sitä odotellessa mietin, miten pystyisin olemaan pimahtamatta. T. Pms-hirviö keski-suomesta

Vierailija
5/15 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans yks pms-hirviö. Vitu***a niin saa****sti. Juuri tänään tietysti lapsi on ollut erityisen hankala ja puhelinoperaattorin kanssa on pitänyt käydä sellainen taisto että nyt meni liittymä vaihtoon. Hyvä etten käynyt sen läskin vetelän myyjän kimppuun. Miehelläkin menee myöhään töissä joten en pääse yksin iltalenkille.

Vierailija
6/15 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
7/15 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma, kestää aina viikon kuukaudesta, tavarat lentää ja olen kuin myrskyn merkki... Silloin olen myös aina eroamassa jne.. sitten taas muutama tyyni viikko ja sama alusta...mieskin aivan loppu tilanteeseen...pahenee vaan vuosi vuodelta! Onko tähän mitään OIKEAA apua olemassa?

Vierailija
8/15 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tarvitsisin vaan hellyyttä ja rakkautta ja sitä ettei mun tarvitsisi kestää juuri mitään näinä päivinä. En ainakaan jaksa olla kovin huumorintajuinen. Tähän mitään apua ole, paitsi se kun joskus tulee vaihdevuodet, jonka jälkeen elämä onkin sitten jälleen eri tavalla kettumaista. ;I ap

Vierailija
9/15 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilkaa jättihelokkiöljykapseleita. Mulla ne oli pelastus!

Vierailija
10/15 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pms... Voidapa vain ryömiä jonnekin luolan perukoille lymyämään. Vasta sitten palata osaksi yhteiskuntaa, kun veri taas lentää ja ihmeellinen rauhan tunne virtaa suoniin. Hetkittäin ketuttaa kuin raivotautista läpeensä kiukkuista oravaa, mutta hillitsen, hillitsen, ja toisena hetkenä tahtoisin vain itkeä surkeana kaikkia nykyisiä huolia ja pännittävyyksiä, plus kaikkia merkittävämpiä menneestäkin löytyviä. Hyvä meno, ärhh.

ap

Vierailija
11/15 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 16:43"]

[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 14:17"]

En ymmärrä naisia jotka pitävät kuukautisia vaivana. Ah mikä ilon viikko pms-vitutusviikon päätyttyä. Joskus tiedän menkkojen alkaneen kun huomaan, että onpa outo tunne kun ei vituta enää. Katse pöksyihin: jepjep, näinhän mä arvasin.. ;)

[/quote]

Jep, ai että kun vituttaa nämä "masu on pipi"-valittajat. Vaihtaisin mielelläni mielialanvaihtelut johonkin fyysiseen, mistä selviää buranalla.

[/quote]

No mulla on sekä mielialanvaihteluita, että maha kipeä. Ja siitä ei noin vain selviä buranalla. Saa vetää kaksin käsin ja silti on vaikeaa olla. Että itse oot valittaja.

Vierailija
12/15 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunta ja suklaa auttaa pahimpaan!

Vierailija
13/15 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole onnellinen, että se kestää vain pari päivää. Itselläni kestää viikon, ja siihen ei muuten mikään saatanan suklaa auta.

Vierailija
14/15 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
15/15 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa. Mä tiedän, mitä se on. Yritä kestää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme