Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä saat parisuhteesta?

Vierailija
26.09.2020 |

Sanotaan että parisuhteen tulisi antaa enemmän kuin ottaa. Mitä sinun parisuhteesi antaa sinulle? Itse mietin että omani tuo minulle lähinnä lisää töitä ja mielipahaa. Saan satunnaisesti niskahieronnan, se kai se... Mutta vaaka on kyllä miinuksella.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää seuraa, hauskaa läpänheittoa. Hellyyttä. Ihailua. 

Myös lisää töitä ja satunnaista mielipahaa. Vielä kuitenkin plussalla.

Vierailija
2/24 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheisyyttä, mahtavaa seksiä, juttuseuraa, harrastusseuraa, hauskanpitoa, rakkautta, hulluja päähäpistoja, hulluttelua, pitkiä kävelyitä. Välillä huolta ja kaipuuta. Ja seikkailuja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen seurallinen ihminen, joten saan  puolisosta seuraa. On mukavaa jakaa elämämme ja tehdä kaikkea yhdessä. Mielenkiintoisia keskusteluja, matkustelua, juhlimista, ulkoilua, seksiä jne. Sitä paitsi yhteiselo on halvempaakin kuin sinkkuna.

Vierailija
4/24 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säännöllistä seksiä. Miehelle se on ainoa vaihtoehto, ellei ole rikas tai kuuluisa. Muuten jäät useina iltoina ilman.

Vierailija
5/24 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvallisuutta, parhaan kaverin jonka kanssa voin arkeni jakaa. Harrastuskaverin. Hyviä keskusteluja. Seksiä. Monitaitoisen kumppanin jonka kanssa yhdessä yllämme parempaan kuin yksin. Taloudellista hyötyä.

Tokihan kolikolla on aina kääntöpuoli mutta sitä ei nyt kysytty.

Vierailija
6/24 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt kun laitoit sitä miettimään niin en mitään. Tuo vie välillä lapsen aamuisin tarhaan on ainut plussa mitä nyt keksin.

Vierailija
7/24 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säännöllistä seksiä. Miehelle se on ainoa vaihtoehto, ellei ole rikas tai kuuluisa. Muuten jäät useina iltoina ilman.

Saisi edes sitä seksiä mutta kun ei.

Vierailija
8/24 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkautta, hellyyttä, seksiä, seuraa. Tunteen, ettei ole koskaan yksin tässä maailmassa, sillä toisen läsnäolo elämässä ja sydämessä jatkuu silloinkin, kun ollaan erillään. On aina joku, joka tukee sinua, joka ymmärtää sinua, jonka kanssa puida asioita ja jonka kanssa jakaa kaikki elämän suuret ja pienet ilot tai murheet. Ja kun on parisuhteessa sellaisen ihmisen kanssa joka on samalla paras ystävä eikä vain rakastaja, niin parisuhde tuo elämään todella paljon hauskanpitoa, naurua, seikkailuja.

Vierailija
9/24 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää seuraa. Miesystäväni on minulle paras ystävä jonka kanssa on lisäksi loistavaa seksiä. Toisaalta saan myös paljon omaa tilaa ja rauhaa.

Lisäksi, mies on kokki ammatiltaan, joten saan myös hyvää ruokaa :D

Vierailija
10/24 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiekkaa eteisen lattialle, joskus kuorsaajan ja nukkuessa minua, herkkää nukkujaa häiritsevän hengittäjän.

Keskustelukaverin, tukea, aitoa välittämistä, huomiointia ja rakkautta.

Ihmisen, johon haluan sitoutua ja olla uskollinen, syyn ja suojan sivuuttaa muut vonkaajat.

Autonhuoltoaikojen varaajan ja tarvittaessa kyydittäjän, renkaiden vaihdon ja niiden uusimistarpeen huolehtijan.

Laskujen maksusta huolehtijan meidän yhteiseltä tililtä.

Minä vallaton flegmaatikko saan enemmän, kuin voin antaa. Niin oletan, mutta en tunne tästä hulvatonta kuormaa ja syyllisyyttä.

Vierailija
11/24 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa kaveri.

Vierailija
12/24 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai joku nainen muka haluaa joka ilta? 😂

Vierailija
13/24 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmaisen asumisen ja hoitoapua. Muu miinusta.

Vierailija
14/24 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkautta, seuraa, seksiä, huolenpitoa. Huonoja puolia ei juurikaan ole. Asutaan erillään ja nähdään vain silloin kun molempia huvittaa, joten mitään suurempaa rasitetta ei seurustelusta ole.

Vierailija
15/24 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exän kanssa en saanut oikeastaan mitään. Olin hänen kanssaan 20 vuotta. Lapset syntyi liittoon, mutta muuten oli kyllä ankeaa. Ei mitää hauskuutta, ei kävelylenkkejä, ei lomareissuja tai yhteistä tekemistä eikä lopulta seksiäkään. Olin aina yksin.

Nykyisessä suhteessa saan hellyyttä ja tunnen jonkin verran, että minusta välitetään. Tavataan kuitenkin vain 1-2 kertaa viikossa.

Vierailija
16/24 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveysongelmia nyt ainakin. Se antaa minulle joka kuukausi 1500e työkyvyttömyyseläkkeen muodossa. Kun aiheuttajista on päässyt eroon niin sehän on ihan plussaa.

Vierailija
17/24 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva lukea, miten monet saavat parisuhteesta niin paljon! Hyviä juttuja. Itse en saa parisuhteestani juuri mitään.

Mies tekee kyllä suurimman osan kotitöistä, ja se helpottaa opiskeluani. Viimeksi tänään riideltiin tästä.

Keskustelemme paljon. Tai siis mies keskustelee ja minä kuuntelen. Kun minä puhun, ei mies edes kuule ja jopa puhuu päälle. Viimeksi eilen riitelimme tästä.

Saan säännöllisesti seksiä. Mutta mies ei kerro minulle mitä haluaa, joten seksi on aina samanlaista ja kaavamaista. Tästä ei ole riidelty. Asia vaan on niin.

On ihan hyviä juttuja, mutta aina on se mutta, joka vesittää koko homman. En tiedä miksi olen vielä tässä.

Vierailija
18/24 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin haluaisin🙋 mutta ei ole ketään kenelle sitä antaa.

Vierailija
19/24 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

munaa

Vierailija
20/24 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin haluaisin🙋 mutta ei ole ketään kenelle sitä antaa.

Tänään on la ilta. matkaan kohti baaria

mies52v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi