Miksi kaikki nykyteinitytöt näyttävät 80-luvun hevareilta?
Kommentit (32)
Tyttäreni, joka aloitti lukiossa, valitteli ettei opi tunnistamaan ketään kun kaikki näyttää ihan samalta. Totta. Jokaisella suorat pitkät hiukset jakauksella. Kun itse olin lukiossa, oli lyhyttä ja pitkää, permanenttia ja suoraa, otsahiuksia, sivuheittoa, värjäyksiä jne. Ei silloin oltu tukkaklooneja.
Vierailija kirjoitti:
Miksi mä en näe mitään kasarilookkisia missään? Mikä kasarista on nyt sit muotia?
Levi’s esimerkiksi. Kasarmilla oli juuri paljon sekä heidän farkkuja, että logopaitoja. Doc Martensit on nykyisin lähes joka nuorella jalassa. Mutsi farkut.
Isot collegepaidat. Moottoripyöränahkatakki. Katso vaikka Madonnan ”Papa don’t preach. Eikö näytä aika tutulta? Lähes samalta mitä nykyisinkin näkyy nuorilla? Isot bleiserit. Teepaidat. Suuret neuleet. Suuret farkkutakit. Pyöräilyshortsit. Flanelliruutupaidat. Farkkupaidat. Bänditeepaidat.
Kas kun en ole huomannut
-Hevari kasarilta asti
Kolmenkympin tienoillaja näkyy pääministerin klooneja paljon.
Pitkä suora hiirenhäntä ja pilailupuodista ostetun näköiset irtoripset.
Ja pari nastaa naamassa.
Vartalo kerännyt läskiä kuin 50sellä.
- Oh yeah!
Pitää myös muistaa, että kasarihevillä ja kasarilla pukeutumisessa on ero. Kasarihevari käyttää esim bändipaitoja, mutta nämä mutsifarkkuihin pukeutujat (jotka on myös kasaria) eivät käytä mitään Deep Purple-paitoja. Eli normi kasarivaatteet ovat nyt muodissa, mutta kasarihevivaatteet (kuten musta-valkoraitaiset kangashousut) eivät.
Nimim. Pukeutunut kasarihevityyliin vuodesta 1999
KasariKunniaan kirjoitti:
Pitää myös muistaa, että kasarihevillä ja kasarilla pukeutumisessa on ero. Kasarihevari käyttää esim bändipaitoja, mutta nämä mutsifarkkuihin pukeutujat (jotka on myös kasaria) eivät käytä mitään Deep Purple-paitoja. Eli normi kasarivaatteet ovat nyt muodissa, mutta kasarihevivaatteet (kuten musta-valkoraitaiset kangashousut) eivät.
Minä taas olen bongannut tosi monelta jonkun henkkamaukalta ostetun bändipaidan, jonka bändiä nämä teinit tuskin koskaan ovat kuunnelleet...
Ne pyöreät lasit on ihan hirveen rumat ja ei sovi kellekkään.
Vierailija kirjoitti:
KasariKunniaan kirjoitti:
Minä taas olen bongannut tosi monelta jonkun henkkamaukalta ostetun bändipaidan, jonka bändiä nämä teinit tuskin koskaan ovat kuunnelleet...
Joo. Yhdellä teinillä oli AC/DC-paita, mutta ei se edes ollut koskaan kuullut ko. bändistä 😆
Niitä keinonahkatakkeja tosiaan näkee paljon pillifarkkujen kanssa, en silti välttämättä menisi heiltä musiikista tenttaamaan kuin keikoilla.
Ne säämiskäkankaasta tehdyt ulkoilutakit ovat nyt kuuminta hottia.