Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Täytyykö äidin itse kutsua ystävät katsomaan vauvaa?

Vierailija
03.12.2013 |

Vai ilmoittavatko ystävät itse halukkuutensa tulla?

Meidän vauvaa ei ole käynyt katsomassa kuin yksi ystäväni, ja sukulaiset :/

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vauva siis jo 3kk...

Vierailija
2/8 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää kutsua. Minä en ainakaan kehtaa tupata kun en tiedä millainen tilanne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävät ovat huomaavaisia siten, että eivät tuppaudu kylään ennen kuin perhe  itse ilmoittaa, että se on soveliasta.

Vierailija
4/8 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni ei halua häiritä. Täältä palstaltakin saa usein lukea kuinka epätoivottuja vieraat ovat vastasyntyneen kotona.

Vierailija
5/8 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te ole ystävienne ja perheenjäsenten kanssa tekemisissä synnytyksen jälkeen? Tämä tulee kyllä äkkiä mieleen kun täytyy tällaista pohtia. Luulisi, että jonkun keskustelun ohessa tulisi ilmi että sopiiko tulla kylään vai ei.

Vierailija
6/8 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ystäväpiiristä loytyi sekä tuppaajia että kutsua odottavia, onneksi suurimmaksi osin noita jälkimmäisiä :)

Vierailija
7/8 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne kutsua pitää. Mun mielestä se on niin päin huomaavaista.

Ei ole reilua änketä sairaalaan, kun ei tiedä tilannetta.. Vaikka olisikin puvut ystävän/siakon kanssa puhelimessa. Sillä hetkellä jaksaa olla reipas ja sitten nauttia unesta ja vauvasta.

Kutsuin kaikki sitten parin viikon sisällä synnytyksistä. Riippuen omasta jaksamisesta. Oltiin laitettu pöytä koreakai, mutta tuli pakastettavia ihania rotinoitakin!

Meillä päin on näin toimittu ja nähdäkseni kaikki ovat olleet tyytyväisiä tilanteeseen. :)

Vierailija
8/8 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää kutsua! En itse kehtaisi tuppautua vauvaperheeseen ilman, että pyydetään. Eri asia, jos kyse on perheenjäsenestä tai todella läheisestä ystävästä. Mutta kummipoikanikin olen tavannut ensi kertaa vasta useamman viikon ikäisenä, enkä monien ystävien vauvoja ennen kuin monen kuukauden iässä. Koen, että se vauvan tulon jälkeinen aika on perheen omaa aikaa, ja sitten kun aika on sopiva, käännetään taas katseet ystävien ja tuttujen suuntaan.