Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sairastutko usein flunssaan?

Vierailija
26.09.2020 |

Miten usein ja mistä arvelet sen johtuvan?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi minulla oli flunssa noin 15 vuotta sitten. Minulla on hyvä vastustuskyky. Luulisin että johtuu ihan geeneistä.

Vierailija
2/6 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastun, aivan todella helposti. Syksyt ja talvet ovat mulle täyttä kärsimystä, kun koko ajan on jotain oireita päällä. Kesälläkin sairastelua ilmenee.

En tiedä, mistä tämä johtuu. Mitään selittävää tekijää ei ole koskaan löydetty, siis esim. puutostilaa. Sen olen huomannut, että säännöllisen liikunnan aloittamisen jälkeen flunssat ovat alkaneet iskeä aiempaa herkemmin, mutta tautien "intensiteetti" on pienentynyt ja kesto lyhentynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi minulla oli flunssa noin 15 vuotta sitten. Minulla on hyvä vastustuskyky. Luulisin että johtuu ihan geeneistä.

Minä olin ennen kuten sinä. Mutta nyt on menossa jo kolmas flunssa kesän jälkeen. Ei mitään hajua miksi tämä muutos.

Ap

Vierailija
4/6 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairastun, aivan todella helposti. Syksyt ja talvet ovat mulle täyttä kärsimystä, kun koko ajan on jotain oireita päällä. Kesälläkin sairastelua ilmenee.

En tiedä, mistä tämä johtuu. Mitään selittävää tekijää ei ole koskaan löydetty, siis esim. puutostilaa. Sen olen huomannut, että säännöllisen liikunnan aloittamisen jälkeen flunssat ovat alkaneet iskeä aiempaa herkemmin, mutta tautien "intensiteetti" on pienentynyt ja kesto lyhentynyt.

Varmasti todella ärsyttävää sairastaa noin paljon. Oletko kokeillut jo kaikkea mahdollista troppia? Vitamiinilisiä ym.

Vierailija
5/6 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 3 vuoden välein ja johtuu siitä että olen vahingossa vilustuttanut itseni. Lapsena ja teini-ikäisenä sairastuin aina syksyllä koulujen alun jälkeen ja johtui siitä että koulussa tarttui. Lukiosta eteenpäin olen syönyt paljon vitamiineja joten loppui myös tuo koulusta tarttunut syysflunssa ja töissä jos joku on ollut sairaana niin ei ole tarttunut.

Vierailija
6/6 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta sitten sairastin flunssan kahtena talvena peräkkäin. Sitä ennen oli 15 vuoden tauko. Päättelin, että nuo sairastumiset johtuivat työpaikan sisäilmaongelmasta, se jotenkin heikensi vastustuskykyä. Sen jälkeen kun pääsin toiseen työpaikkaan, ei ole taas flunssaa tullut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän