Ketoilijat! Mitä olette syöneet tänään?
Haluaisin uusia ideoita syömiseen ja siksi mielenkiinnosta kyselen mitä muut ketodieetillä olevat ovat syöneet tänään. Ja en kaipaa nyt mitään paasausta keneltäkään joka tätä ruokavaliota vastustaa, kiitos.
Oma ruokalistani näyttää tänään tältä:
Aamupala: kananmunakahvi, kaksi pientä ketosämpylää (kananmuna, juustoraaste, pofiber) tuorejuustolla ja kurkulla. Hiilaritonta soijajogurttia vadelmilla. Pari kirsikkatomaattia.
Lounas: oliiviöljyssä paistettu lohifilee, pakastevihanneksia, babypinaattia, silmusalaattia, kurkkua, fetaa ja avokadoa. Jälkiruuaksi pieni annos soijajogurttia ja muutama mustikka.
Päivälliseksi olisi tarkoitus syödä salaattia, joka sisältää babypinaattia, silmusalaattia, kurkkua, vihreää paprikaa, hieman salottisipulia, avokadoa, fetaa ja kebab-lihaa.
Iltapalaa tuskin tarvitsen, jos tulee kuitenkin nälkä niin syön parapähkinöitä.
Hiilareita koko päivän ruuissa 24 g. Olen huomannut, että noin 25 grammaa päivässä on minulle sopivasti kun siihen saa mahdutettua mukavasti vihanneksia ja vähän marjojakin. Kaloreita on noin 1400, en tarvitse enempää tänään kun on lepopäivä.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aamulla Kahvia kermalla, mukana kaksi paistettua kanamunaa, juustoa ja paprikaa.
Lounaaksi salaattiannos
Illalla uunilohta ja grillimakkaraaMitä toi sun salaattiannos sisältää?
Broiler-aurajuustosalaatti. Seassa ties mitä herne-maissi-paprikaa, sipulia ja on siellä pari pientä mandariinin palastakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aamulla Kahvia kermalla, mukana kaksi paistettua kanamunaa, juustoa ja paprikaa.
Lounaaksi salaattiannos
Illalla uunilohta ja grillimakkaraaMitä toi sun salaattiannos sisältää?
Broiler-aurajuustosalaatti. Seassa ties mitä herne-maissi-paprikaa, sipulia ja on siellä pari pientä mandariinin palastakin.
Ei vaikuta ihan ketoilijan salaatilta.
Taitaa tuo salaattiviesti olla trollilta...
Aamulla kahvia tilkalla kermaa. Lounaaksi kukkakaalikasslerpaistosta uunissa - tosi hyvää. Illande grillataan lohta salaatin kanssa.
Eilen oli myös hyvää, lounaalla salaattilautanen avokadolla, fetalla, salamilla, raejuustolla, illalla katkarapuleipä itsetehdyn jyväleivän päällä majoneesia, munaa, katkiksia.
Aamulla kahvia, lounaaksi makrillia, kananmunaa ja salaattia. Vähän pähkinöitä välipalaksi. Illaksi beer can broileri grillissä. Tein myös kookos-voi- kaakaopalloja laiantain kunniaksi ja sellaisen saan jälkiruoaksi.
Pidättekö te ikinä "hiilaripäiviä"? Eli katkaisette ketoosin päiväksi ja syötte myös hiilaripitoisia ruokia. Mä teen suunnilleen kerran kuukaudessa näin.
Vierailija kirjoitti:
Pidättekö te ikinä "hiilaripäiviä"? Eli katkaisette ketoosin päiväksi ja syötte myös hiilaripitoisia ruokia. Mä teen suunnilleen kerran kuukaudessa näin.
Vain pakon edessä, eli jos ollaan jossain syömässä missä ei voi mennä hiilarittomalla. Tulee heti makeannälkä takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Leipäjuustoa ja jauhelihakaalilaatikkoa olen jo syönyt. Illalla otan vielä eilen tehtyä broileri-kukkakaalilaatikkoa, kun menen yöksi töihin. Töihin sitten otan rahkan, jossa alle 4g/100g hiilihydraatteja.
Ootko maistanut tahinia rahkan seassa?
Kiitos taas vaatauksesta. Arvostan ennakkoluulottomia ihmisiä 👍 Tsemppiä ketoiluun.