Suomalaisen bloggaajan koti italialaisessa sisustuslehdessä!
Ihan sattumalta eilen ostin italialaisen sisustuslehden Casa Romantica Shabby Chic. Ajattelin, että olisi joulukoristeluun jotain vinkkejä.
Siellä olikin esitelty suomalaisen blogin pitäjän kaunis koti! Anne Mättölä lukee lehden tiedoissa. Mitä blogia pitää, tietääkö kukaan? Ihana koti!
Hassua kyllä, lehdessä oli toinenkin suomalainen koti esiteltynä.
Aika sattuma! :)
Kommentit (11)
Sisustuslehdet käyttävät samoja juttuja eli sama juttu voi olla eri sisustuslehdessä missä päin maailmaa vain ja milloin vain, minä olen törmännyt usein suomalaiskodesta tehtyihin juttuihin ulkomailla. Viimeksi yhteen jossa oli sen Annan ja Sebastianin koti Krista Keltasen kuvaamana. Olisko ollut joku schöner wohnen tai joku sellainen.
Kyseinen lehti yrittää ihan tosissaan saada markkinaosuutta Suomessa. Saa nähdä auttaako yhtään jos esittelee pari suomalaiskotia. En oikein usko että monikaan suomalainen ostaa italialaislehtiä siksi että niissä on asioita joita Kotivinkissä on ollut pari kuukautta aiemmin, vaan nimenomaan lukeakseen jotain mitä Kotivinkissä on vasta parin kuukauden päästä.
Oma koti onnenpesä on ollut italialaisessa sisustuslehdessä.
Anna-Reetta ja Teemu Nuorala asustavat lehden mukaan sitä toista suomalaista kotia, lapsineen. Sitä en tiedä, onko heilläkin blogi.
Harmi, kun lehdessä ei ollut noiden blogien osoitteita! Tietääkö joku?
Kai joku nyt seuraa näitä blogeja?
Mättölän blogin osoite löytyy Kotivinkistä 14/2013 Tarkistin asian, koska minulla on ollut tämä lehti, mutta on nyt hukassa.
http://valkeaaunelmaa.blogspot.fi/