Miten oikein suudellaan oikeaoppisesti?
En ole koskaan osanut, vaikka ensimmäiset pusut tuli vaihdettua jo yläasteella. Silloinen poika sanoikin että "et osaa pussailla" mikä kaikuu kyllä vieläkin korvissani. :D Olen saanut kuulla kommenttia myös ohuista huulistani ja myöhemmät pussailut (lukuisat sellaiset) eivät nekään ole olleet hääppöisiä. Koko touhu ei tunnu miltään ja saa minut vain miettimään liikaa, kun en osaa vain olla paikoillani tai sitten olen vastaavasti ihan jäykkänä ja olo ei ole yhtään sen miellyttävämpi. Exän kanssa ei pussattu kuin alttarilla korkeintaan, läheisyys oli muutenkin vähällä siinä suhteessa. :D
Onko tosiaan niin ettei kyseinen limanvaihto tunnu yhtään miltään vai onko se vain koska en osaa?
Kommentit (13)
Mä en osaa nykyisen mieheni kanssa. Joidenkin muiden kans olen osannut, mutta hänen kanssaan siitä ei tule mitään. Me pussaillaan jotenkin ihan eri tahtiin ja se on aika epämiellyttävää. :p eikä sitä taida pystyä edes oppimaan/opettamaan.
Tai ap ei vaan tykkää suutelemisesta. Suuteleminen on ihanaa kun suutelee sellasen ihmisen kans, joka tykkää suunnilleen samasta suutelutavasta - ja niitähän on monia! Mun ois hankala kuvitella suhdetta, jossa suuteleminen ei menis yhteen. En liioin pysyis suhteessa, jossa ei olis mitään yhteistä mielenkiinnonkohdetta parisuhteen ulkopuolella. Tai suhteessa, jossa toiselle parasta seksiä on viiden minuutin pano ja toinen tarttee tunnin että edes kiihottuu.
Mä en ole koskaan myös tykännyt suutelemisesta. Se ei vaan jotenkin tunnu yhtään miltään. Lievästi vaivaannuttavalta lähinnä.
Pitäisköhän Suomeen perustaa pussauskursseja?
Anna himon viedä äläkä tukehduta toista kielelläsi. Tämä viimeinen ohje taitaa olla enemmänkin miehille.
Ei kaikkien tarvitse tykätä suutelemisesta, eikä kaikki oikein osaa. Mitä sitten?
Olen suudellut ehkä kuuden miehen kanssa useasti ja siten että voin sanoa tuntevani heidän suutelutapansa. Vain yhden silloisen seksikumppanin kanssa suutelu on ollut taivaallista. Hän oli minua hieman vanhempi mies. Avauduin hänelle kerran siitä etten osaa suudella ja siksi en siitä kamalasti nauti. Hän piti rohkaisupuheen jonka jälkeen suutelimme ensimmäistä kertaa kunnolla. En ole mikään romantikko mutta silloin tuntui siltä että jalat menee alta. Pöksyt lainehti, päässä pyöri ja tunsin tuon sinänsä etäisen ihmisen kanssa valtavan yhteyden. Ensimmäisen session jälkeen mies naureskeli sille, etten muka osaa suudella. Sama intohimo säilyi suudelmissa koko suhteen ajan. Muiden miesten kanssa suutelu ei ole onnistunut tuolla tavalla. Nykyisen miehenikin kanssa vain pussailemme ja osoitamme hellyyttä muuten. Intohimoinen suutelu hänen kanssaan tuntuu väkinäiseltä ja tylsältä. :( Olenkin ajatellut, että viis taidoista. Joidenkin kanssa vain todella osuu yksiin. Ihanaa jos se sattuu olemaan elämänkumppani.
Ehkä sä osaat mutta se kumppanisi ei...
Vierailija kirjoitti:
Kieli suuhun ja pyöritetään
Yök. Varsinkin uudelle tuttavuudelle.
Ei se ole niin tarkkaa, omatekoinen mölkeröpusu paras.
Antaudutaan, eläydytään ja annetaan tunteen viedä
Kaikki ei tykkää kielareista. Siitä oli täällä palstalla ketjukin kerran.
Sä et vaan osaa. Suuteleminen on ihanaa!!!