Onko Disney huvipuistoja muualla kuin Anaheimissa Yhdysvalloissa?
Lapsia kiinnostaisi päästä isompaan teemahuvipuistoon mutta itse en viitsisi sen takia lähteä meren toiselle puolelle. Tarkoitus ei myöskään ole siis mennä nyt kun on korona vaan vasta tulevaisuudessa kun huvipuistot ovat taas auki.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pariisissa
Sen nimi on Pariisin Disneyland mutta reissatessani puolisoni kanssa sinne huomattiin ettei se olekaan Pariisissa vaan kaupungin vieressä rajan toisella puolella jonne pääsee junalla. Googlatkaa vaikka
Totta, Disneyland Paris on itse asiassa Marne-la-Valléessa. Kulkuyhteys Pariisiin on helppo ja hyvä, mutta onhan se ikävää Disneyssa työskentelevälle, kun ei edes vapaapäivinä meinaa jaksaa matkustaa tuntia hääräämään suurkaupungissa. Monet siis toki matkustavat tuon junamatkan päästäkseen Pariisiin, mutta itse en juuri koskaan jaksanut.
Olin töissä Disneylandissa vuoden, mutta Pariisissa tuli nähtyä vain ne suurimmat nähtävyydet oikeastaan silloin, kun suomalaisia ystäviä ja sukulaisia oli kyläreissulla.
Millaista oli työ Disneylandissa?
Disney tukee Kiinan kommunistisen puolueen toimia mm. Xinjiangissa. Oksettava firma.
#BoycottDisney
Jos olisin AP, niin en veisi lapsia tuonne. Tuolla tiedonhaku"taidolla" ei varmasti mikään lähikauppaa pidemmälle ulottuva matka taida onnistua.
Mutta jos jollain ihmeellä onnistutte pääsemään, niin toivottavasti lapsesi rakastavat jonottamista. Suurin osa huvipuistovierailusta tulee olemaan juuri sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pariisissa
Sen nimi on Pariisin Disneyland mutta reissatessani puolisoni kanssa sinne huomattiin ettei se olekaan Pariisissa vaan kaupungin vieressä rajan toisella puolella jonne pääsee junalla. Googlatkaa vaikka
Totta, Disneyland Paris on itse asiassa Marne-la-Valléessa. Kulkuyhteys Pariisiin on helppo ja hyvä, mutta onhan se ikävää Disneyssa työskentelevälle, kun ei edes vapaapäivinä meinaa jaksaa matkustaa tuntia hääräämään suurkaupungissa. Monet siis toki matkustavat tuon junamatkan päästäkseen Pariisiin, mutta itse en juuri koskaan jaksanut.
Olin töissä Disneylandissa vuoden, mutta Pariisissa tuli nähtyä vain ne suurimmat nähtävyydet oikeastaan silloin, kun suomalaisia ystäviä ja sukulaisia oli kyläreissulla.
Ui vitsi itse haluaisin kans edes kesätöihin Pariisin Disneylandiin! Toivottavasti onnistuis jo ens kesänä. Toki tästäkin voi vain haaveilla villeissä kuvitelmissa tällä hetkellä...
T: ranskan pääaineopiskelija Helsingin yliopistosta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pariisissa
Disneyland on Anaheimissa, Floridassa. Pariisissa sijaitsee Euro Disney.
Milloin Anaheim on siirtynyt Floridaan? Tahan asti se on ollut Kaliforniassa.
Häh? Anaheim ei ole lähelläkään Floridaa. Siellä on Orlando ja DisneyWorld.