Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntevatko miehet itse asiassa rakkautta syvemmin kuin naiset?

Vierailija
26.09.2020 |

Miten tämä asia on?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olis pitäny tulla katsomaan tätä keskusteluu. :/ Osa noista kommenteista o sairaita. Miten joku voi edes kirjoittaa tuollaist? :o Mitä tulee tuoho kysymykseen, nii miust rakkaus ei oo kilpailu. Jokainen rakastaa nii paljon kui rakastaa. :) M25

Vierailija
22/26 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies tuntisi rakkautta syvemmin, miksi mies pyrkii kylvämään siementään joka vakoon, eikä osaa sitoutua siihen pääkumppaniinsa?

Rakkaus ja seksi on kaksi eri asiaa.

Sellainen mies, joka pystyy pettämään naistaan, ei sitä naista oikeasti rakasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän tämä miesvauvojen voimafantasia on saanut alkunsa?

Vierailija
24/26 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten rakkaus lienee enemmän mustasukkaista omistushalua, joka perustuu heikkoon itsetuntoon ja egoon.

Useinhan miehet on näitä pipipäitä, jotka jäävät vainoamaan, "sähän et mua jätä" ja pahimmassa tapauksessa etenevät pahempiin tekoihin. Vain koska heidän hauras egonsa ei kestä sitä ettei nainen ole täysin heidän vallassaan. Sitä itse kuvittelevat sitten rakkaudeksi.

Vierailija
25/26 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Miehet voivat tappaa raskaanaolevia naisia kun siltä tuntuu.

tuolla sinun logiikalla naiset ovat vielä pahempia kun voivat tappaa vauvan joka kasvaa heidän sisällään? kai tajuat tämän? ja koska naiset tappavat vauvoja PALJON enemmän kui miehet raskaita naisia, niin naiset ovat pahempia. hyvä yritys, mutta epäonnistuit täydellisesti

1/5

annoin yhden pisteen sen takia, kun pystyin tekemään sinusta rikosilmoituksen.

Vierailija
26/26 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät tunne.

Tuntevat, mutta omistavammin. Hulluimmillaan mennään henkirikoksiin "jos minä en saa sinua, niin ei saa kukaan muukaan"- mentaliteetilla.

Tai sitten iskee rosvoroopesyndrooma, yhden tekemiset kostetaan muille. Olivat ne sitten kuinka vakavia tahansa.

Ei tuollainen ole rakkautta!

Ei olekaan, mutta näinhän nämä psykot luulevat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi