Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saan liikkua lasten kanssa miten haluan, mutta yksin en.

Vierailija
02.12.2013 |

Jos haluaisin mennä ystävän luokse kylään juttelemaan kahvikupin äärelle kun mies on kotona sanoo "mene mutta lapset otat mukaan" ja jos en suostu ottamaan lapsia mukaan, sitten jää menemättä. Pari kertaa olen suuttunut ja uhannut, että menen siitä huolimatta, että mies kieltää. Mies on sanonut, että jos menet, takaisin ei ole tulemista. Enkä ole koskaan uskaltanut uhmata häntä.

En tiedä mitä tehdä, jotta saisi miehen lopettamaan tuollaisen alistuksen, koska alistusta tuo mielestäni on. Ok, voin mennä lasten kanssa kylään ja menenkin. Mutta miksi ei saisi mennä joskus aikuisten kesken oleilemaan, en ymmärrä. Mies hallitsee muutenkin asioita. Viime viikolla leivoin lasten kanssa ja meinasin ottaa valokuvan leipovista lapsista. Vaan en löytänyt kameraa. Kysyin sitten mieheltä, kun se tuli kotiin, että missä kamera on. "tallessa" no missä tallessa, en löytänyt ja jäi lapsista kuvatkin ottamatta "no se on tallessa". Hermostuin jo sitten, että kaivaa sen kameran esiin, kun voi tulla muitakin hetkiä että otan kuvia. "kuule kenen se kamera on". Asia jäi siihen, kameraa ei otettu minun pyynnöstä esille. Käyn ostamassa itselleni oman. Mutta eikö tuo nyt ole sairasta käytöstä?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sairasta käytöstä!

Vierailija
2/22 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se, ihan todella sairasta :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sairasta ja ihmettelen miksi suostut tuollaiseen. 

Vierailija
4/22 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen mielestä minä ole ensinnäkin sairaan itsekäs, kun aina haluan mennä johonkin yksi. Vaikka en siis menekään. Ja tyhjän jankuttaja tuon kameran kanssakin.

Vierailija
5/22 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on koirakoulun paikka. Joudut asettamaan rajat miehelle, muuten tilanne vaan pahenee. Joillekin vaan pitää osoittaa miten voi käyttäytyä ja miten ei. Sinun mies ei selvästikään tajua itse. Harmi, paljon selkkausta luvassa.

Vierailija
6/22 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole varmaan ikinä kehottanut ketään eroamaan millään keskustelupalstalla, mutta miehesi vaikuttaa kyllä jotenkin persoonallisuushäiriöiseltä, joten tuskinpa mistään pariterapioista olisi apua. Nyt kehotan siis harkitsemaan eroa vakavasti. Kuulostaa tosi pahalta, sekä sinun että lastesi kannalta.

Vierailija
7/22 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on sanonut ehtonsa; mene vai mutta takaisin ei ole tulemista. Mielestäni varsin kohtuullista.

Vierailija
8/22 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 13:22"]

Mies on sanonut ehtonsa; mene vai mutta takaisin ei ole tulemista. Mielestäni varsin kohtuullista.

[/quote]

Hehe, nimenomaan kohtuullista... not!

Vierailija
9/22 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpönlöpöä tämä aloitus. Vai saako Suomessa nykyään mennä jo 12-vuotiaana naimisiin, kukaan aikuinen täysivaltainen ihminen ei voi kuvatunlaisen olion kanssa vapaaehtoisesti elää.

Vierailija
10/22 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 13:23"]

[/quote]

[/quote]

Titenkin on kohtuullista. Kohtuutonta on se, ettei tämä muori nyt muka ymmärrä lähteä kakaroineen huitsin nevadaan, ennen kuin käsketään.

Vierailija
11/22 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän kuvittelee olevansa joku valtias. Varmaan myös luulee, että käyt vieraissa, jos lapset ei ole mukanasi. Aikamoinen urpo on kyllä, ei ole herkkua sinunkaan elämäsi.

Vierailija
12/22 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 13:26"]

[quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 13:23"]

[/quote]

[/quote]

Titenkin on kohtuullista. Kohtuutonta on se, ettei tämä muori nyt muka ymmärrä lähteä kakaroineen huitsin nevadaan, ennen kuin käsketään.

[/quote]

Yritä saada joku muu innostumaan provostasi, mä en nyt viitsi.

Vierailija
13/22 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikon perusteella meinasin tulla sanomaan, että meilläkin on tuollaista, mutta viestit luettuani totesin oman tilanteeni olevan sittenkin ok. Meillä on miehen taholta sellaista epämääräistä mökötystä ja kiukuttelua, jos olen ollut jossain aikuisten kesken. Ei siis kiellä lähtemästä mihinkään, mutta vuosien saatossa sitä on alkanut miettiä aika tarkkaan minkälaisten menojen takia jaksaa sitä väistämättä seuraavaa parin päivän mökötystä katsella... Tämäkin on helvetin ärsyttävää, mutta tuo ap:n tilanne on jo todella sairasta.

Vierailija
14/22 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otti niin päästä tuo kameraepisodi, että en sitten antanut miehelle seksiä kun ehdotti. Nyt on pari päivää kiukutellut ja murjottanut. Sanoin, että alan pelata samoja pelejä ja en anna seksiä ennen kuin mies lopettaa alistamisen. Ei kuulemma alista ja minä olen lapsellinen marttyyri..

Vierailija
15/22 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitaako miehesi ikinä lapsia niin, että voit tehdä silloin jotain omaa. Neuvotteluahan se vaatii, että a.) Milloin miehellä on lastenhoitovuoro ja sinulla omaa aikaa ja b.) Osuuko tämä aika yksiin sinun kavereidesi aikataulujen kanssa että voit mennä kyläilemään... c.) Ja miehesi ei ole välttämättä orientoitunut ottamaan lastenhoitovuoroa juuri silloin kun sinua huvittaisi...

Eikö sinulla ole omaa kamerallista kännykkää?

Vierailija
16/22 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

todennäköisesti pettää itse ja ei siis omiin kokemuksiinsa perustuen luota kehenkään. Joka tapauksessa on sairaalloisen mustasukkainen, ja se tulee vain pahentumaan iän myötä. Millä perustelee sen, että saa itse liikkua ilman lapsia?

Vierailija
17/22 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käyn lääkärissä tai muu vastaava pakkomeno, mies kyllä sen ajan katsoo.

Ei miehellä mitään hoitovuoroja ole, jos olemme yhtä aikaa kotona, minä olen vastuussa lapsista, koska miehellä on aina omia harrastuksia, menoja ja juttuja, jotka nyt vaan on pakko tehdä. Mies voi huutaa niissä riidoissa, kun sanon että en pääse ikinä mihinkään, että menet jatkuvasti johonkin mitään etukäteen sopimatta. Ja menot onkin sitten tyyliin "veit roskapussin, kävit pihalla portaat lakaisemassa"..

[quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 13:44"]

Hoitaako miehesi ikinä lapsia niin, että voit tehdä silloin jotain omaa. Neuvotteluahan se vaatii, että a.) Milloin miehellä on lastenhoitovuoro ja sinulla omaa aikaa ja b.) Osuuko tämä aika yksiin sinun kavereidesi aikataulujen kanssa että voit mennä kyläilemään... c.) Ja miehesi ei ole välttämättä orientoitunut ottamaan lastenhoitovuoroa juuri silloin kun sinua huvittaisi...

Eikö sinulla ole omaa kamerallista kännykkää?

[/quote]

Vierailija
18/22 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raukka parka, lähde nyt oikeasti tuollaisesta suhteesta ja ala elää omaa elämääsi!

Vierailija
19/22 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin mun exä. Noin se alkoi. Sitten tuli kuvaan väkivalta.

Ei mennyt kauaa, kun otin lapsen ja lähdin. Lopullisesti.

Tuo ei ole tervettä. Suhde ei ole terve. Älä alistu tuohon.

Vierailija
20/22 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi alistaa sinua ja sina suostut siihen. Sinulla on kaksi vaihtoehtoa.

Panet kovan kovaa vasten etka suostu alistttavaksi. Jos haluat menna tapaamaan ystaviasi, niin menet, ja menet ilman lapsia. Kun mies mokottaa, niin et ole huomaavinasikaan. Naytat iloista naamaa ja hyrailet ja lauleskelet itseksesi iloisena. Jos mies valittaa, niin naurahdat iloisesti pain naamaa etta mikas nyt oikein on! Mies mokottaa koska tietaa sen vaikuttavan sinuun. Joten ala anna sen vaikuttaa. Tai ainakin teeskentele etta ei vaikuta.

Toinen vaihtoehto on etta jatat miehen. Mina jatin alistavan mieheni ja se oli elamani paras paatos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä