Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet ottaa yhteyttä vanhoihin deitteihin?

Vierailija
26.09.2020 |

Olin toisen miehen kanssa 3,5 vuotta sitten yksillä treffeillä. Toisen kanssa juteltiin vain puhelimessa eikä edes nähty 3 vuotta sitten.

Nyt sain viestiä näiltä miehiltä että mitä kuuluu.

Siis onko miehet noin epätoivoisia! Vastasin molemmille että seurustelen. Ja sitten estin heidät. Outoa käytöstä heiltä.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota, mutta joku mies otti exääni yhteyttä silloin, kun vielä seurustelimme. Oli kuulemma mies, jonka kanssa hän oli ollut kerran treffeillä kaksi vuotta sitten ja kumpikaan ei ollut silloin kiinnostunut toisesta.

Säälittävää ja epätoivoista käytöstä minustakin.

M31

Vierailija
2/32 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ovat epätoivoisia. Ovat pilanneet kaikki muut suhteensa ja nyt kokeilevat onneaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuserit luulevat saavansa helpommin aikaisemmilta deiteiltä, ei tarvitse katsos nähdä ihan niin isoa vaivaa pilden eteen, kun kontakti on jo ennestään tuttu, uusiin tuttavuuksiin tutustuminen vie aina aikaa ja saanti on aina epävarmaa.

Vierailija
4/32 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivovat saavansa helppoa p****a.

Vierailija
5/32 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuserit luulevat saavansa helpommin aikaisemmilta deiteiltä, ei tarvitse katsos nähdä ihan niin isoa vaivaa pilden eteen, kun kontakti on jo ennestään tuttu, uusiin tuttavuuksiin tutustuminen vie aina aikaa ja saanti on aina epävarmaa.

Itse en ikinä anna suhteen alussa eli minua on turha pil**n takia jahdata :D Ikääkin mulla jo 45.

Onneksi löysin silloin 3 vuotta sitten ihanan miehen, jonka kanssa seurustelen, enkä alkanut noihin kahteen paremmin tutustumaan.

Ap

Vierailija
6/32 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain todella janoiset miehet tekevät näin.

Mutta toisaalta jos on ollut enemmän juttua, niin on aika normaalia. Ainakin itselleni miehenä moni ns. vakipano vuosien takaa on yhtäkkiä laittanut viestiä ja sitten on vakipantu jälleen.

Toki jos on vain yksillä treffeillä käyty eikä siitä tullut mitään, niin on aika outoa koittaa uudelleen vuosien päästä.

Vierailija
7/32 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastauksesi heille tarkoittaa, että jos olisin vapaa voitais nähdä. Eli hyvin kannustava.

Vierailija
8/32 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuun on ottanut yhteyttä exä jonka kanssa oltiin viimeksi väleissä joskus 2005. Kyllä meillä aikoinaan silloin lyhyt suhde oli mutta todella huono sellainen ja sisälsi mm. exän liiallista alkoholinkäyttöä (ei kestänyt minua selvinpäin omien sanojensa mukaan). Nyt sitten 15 vuotta myöhemmin kyseli kahville! Enpä mennyt enkä vastannut viestiinkään mitään. En ole jäänyt kaipaamaan mitenkään, päinvastoin.

Vierailija
9/32 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en ikinä anna suhteen alussa eli minua on turha pil**n takia jahdata :D Ikääkin mulla jo 45.

Onneksi löysin silloin 3 vuotta sitten ihanan miehen, jonka kanssa seurustelen, enkä alkanut noihin kahteen paremmin tutustumaan.

Ap

Nii-ih, mut tarkoitinkin tolla lähinnä sitä, että sun tilanteessa mies on omassa nerokkaassa mielessään jo yhden askeleen edellä verrattuna johonkin uppouuteen naistuttavuuteen, joten olettaa että sinulta voisi saada helpommin kuin joltain uudelta, kaikki naiset eivät edes vastaa näiden miesten viesteihin, joten deittailu käy ihan työstä, voi kestää kauan aikaa ennen kuin joku uusi kala tarttuu syöttiin. Ja kukapa sitä tosiaan kehtaisi olla h*rov*ttu jo ekoilla deiteillä, ellei sitten ole joku mt-hiusvärillä varustettu tapaus.

Vierailija
10/32 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastauksesi heille tarkoittaa, että jos olisin vapaa voitais nähdä. Eli hyvin kannustava.

Ei. Näiden kanssa vastaamattomuus tarkoittaa pientä toivon kipinää. Jos kertoo että seurustelee, loppuu pommitus heti. Kokemusta näistä epätoivoisista on.

Vierailija
11/32 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on kolme miestä vuosien takaa laittanut viestiä tässä kahden kuukauden sisällä. Kai tää syksy tekee sen, että nekin kaipaa läheisyyttä ja tekee mitä vaan saadakseen sitä :D

Vierailija
12/32 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Nii-ih, mut tarkoitinkin tolla lähinnä sitä, että sun tilanteessa mies on omassa nerokkaassa mielessään jo yhden askeleen edellä verrattuna johonkin uppouuteen naistuttavuuteen, joten olettaa että sinulta voisi saada helpommin kuin joltain uudelta, kaikki naiset eivät edes vastaa näiden miesten viesteihin, joten deittailu käy ihan työstä, voi kestää kauan aikaa ennen kuin joku uusi kala tarttuu syöttiin. Ja kukapa sitä tosiaan kehtaisi olla h*rov*ttu jo ekoilla deiteillä, ellei sitten ole joku mt-hiusvärillä varustettu tapaus.

Todella tyhmää ajatella, että tietty hiusväri kuuluisi mt-ihmiselle. Esim. sukulaisistani shokkivärejä on ihan akateemisilla ihmisillä, no, en pane päätäni pantiksi ettei heillä mielenterveysongelmia olisi, mutta sen verran toimintakykyä löytyy että töissä käyvät/opiskelevat.

Vierailija
13/32 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on ollut kyllä liikkeellä tätä.

Vierailija
14/32 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Näiden kanssa vastaamattomuus tarkoittaa pientä toivon kipinää. Jos kertoo että seurustelee, loppuu pommitus heti. Kokemusta näistä epätoivoisista on.

Älkää uskoko tätä paskaa. Nakatkaa suoraan estolistalle niin vältytte stalkkereilta, hullut elävät viestittelystä, oli ne viestit sitten positiivisia tai negatiivisia sävyltään.

Vierailija
15/32 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle soitteli vuosia eräs vanhempi mies, jota hain naisten haulla yhden kerran tanssipaikassa. Se olis halunnu saatillekin, mutta tyrkkäsin kaverin mukaan, jolle se sopi iänkin puolesta paljon paremmin. Kaveri antoi mun puhelinnumeron >:( tämä mies oli sitä mieltä, että meidät oli tarkoitettu yhteen, tai ainakin ajatteli että sillä on jotain mahdollisuuksia saada 20 vuotta nuorempi nainen.

Vierailija
16/32 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertominen seurustelusta tarkoittaa, että jos olisin vapaa, voimme tavata.

Kertominen, että en ole kiinnostunut sinusta tai kokonaan vastaamattomuus taas tarkoittaa, että sä et kiinnosta vaikka tilanteeni olisi mikä.

Vierailija
17/32 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle on kolme miestä vuosien takaa laittanut viestiä tässä kahden kuukauden sisällä. Kai tää syksy tekee sen, että nekin kaipaa läheisyyttä ja tekee mitä vaan saadakseen sitä :D

Itse väittäisin, että kevät on kaikista pahinta aikaa, jolloin kevätaurinko herättää nämä kiimaiset sekopäät koloistaan. Tai ehkä tässä on se, että syksyisin etsitään äitimäistä kumppania kainaloon, mutta keväällä erotaan ja etsitään joku kiimainen pano kairattavaksi.

Vierailija
18/32 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän. Vastaamattomuus on merkki välinpitämättömyydestä. Olet minulle niin vähän tärkeä etten uhraa sinulle sekuntiakaan elämästäni.

Vierailija
19/32 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Todella tyhmää ajatella, että tietty hiusväri kuuluisi mt-ihmiselle. Esim. sukulaisistani shokkivärejä on ihan akateemisilla ihmisillä, no, en pane päätäni pantiksi ettei heillä mielenterveysongelmia olisi, mutta sen verran toimintakykyä löytyy että töissä käyvät/opiskelevat.

Missä kohtaa tuossa lainaamassasi viestissä mainittiin, että shokkiväri? :DD Taidat tässä nyt ihan itse lietsoa stereotypioita.

Vierailija
20/32 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitän miehet ylipäätään haluaa naisista? SItä toosaa 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi