Hollister - osaako joku vastata?
Tytär marisee joululahjaksi vaatekappaletta Hollister-nettikaupasta. Ko. kaupan nettisivuilla sanottiin, että standarditoimitus Suomeen maksaisi noin 25 €. Luin jostain, että kuskaavat vaatteet kotiovelle saakka. Asumme maaseudulla, joten kuskaavatko muka myös syrjäkylille ja tuleeko siitä mahdollisesti lisämaksua? Entä jos ei ole kotona, kun tuovat? Tietääkö joku näistä, sillä enpä ole ennen ulkomailta tilaillut ja kielitaitokin on vähän niin ja näin. Kiitos jo etukäteen, jos joku osaa vastailla näihin!
Kommentit (4)
Kysy niiltä? Joku kiltti varmaan muotoilee sulle sen kysymyksen, jos et osaa itse kysyä.
Lähettifirma sen tuo, tosin en tiedä syrjäkylistä, joskus lähettifirmatkin käyttää postia apuna. Lähettifirma sitten tuo sille sopivana aikana, hyvin harva firma soittaa etukäteen. Kannattaa laittaa punro tilaukseen mukaan.
hollisterilla on ollut usein free shipping tarjous nyt ennen joulua, en tiedä onko nyt. Siellähän on aletuotteitakin esillä!
Ainakin omalla paikkakunnalla (n. 5000 asukasta) postin setä soittelee ja tuo kotiovelle jos on tilannut jotain jossa pitäisi olla lähettikuljetus. Voi tietysti vaihdella ihan riippuen paikkakunnasta ja lähettifirmasta.
Minä tilasin tytölle Hollisterilta. Käsittelykulut eli Shipping and handling oli reilut 15€. Paketti tuotiin kotiin, kuljetusfirma soitti etukäteen että miten olen kotona ja sen mukaan sovittiin toimitus. Asutaan tosin kaupunkialueella, en osaa sanoa miten toimitus maaseudulle. Luulisin että kai se onnistuu sinnekin samalla tavalla.