Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten masentunut määritellään?

Vierailija
19.11.2013 |

Meillä on 5kk ikäinen vauva. 

En ole vielä käynyt missään perhekerhoissa tms. Mieli tekisi, mutta jännittää. Ehkä hieman pelkään ihmisiä.

Olen väsynyt. Kun vauva herää uniltaan, mietin, olisipa hän vielä hieman nukkunut. Olen päivisin paljon netissä. 

Väsymykseeni ja tylsyyteeni syön. Olen ylipainoinen (painoindeksi 31), raskautta ennenkin olin jo ylipainoinen, mutta raskauden aikana kertynyttä painoa on jäänyt vielä n. 8kg. 

Kun pääsen lähtemään jonnekin (eilen esim kauppoihin), olen iloinen. Tämä päivä ollaan oltu vain sisällä - no vauva nukkuu parvekkeella. Mieli tekisi saada ulkoilmaa, mutta toisaalta väsyttää niin paljon, jne...

Mies tulee kotiin n. klo 17 aikaan.  Arkisin noin klo 14 jälkeen alan jo odottaa, että tulisipa hän jo...

Halusin kirjoittaa tästä asiasta tänne. Ehkä kaipaan jutteluseuraa tms. 

Miten masentunut ihminen määritellään? :/ 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/3 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on vaan tylsää, tuo on kaukana masennuksesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/3 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä sä kaipaat just juttuseuraa. Niin kuin sanoit. Vaikka olisikin vähän kynnystä, lähde tapaamaan toisia vanhempia perhekerhoihin, perhekahviloihin jne. MLL ja seurakunnat järjestävät perheiden kerhoja. Teidän läheltä voi löytyä muitakin vastaavanlaisia paikkoja. Kun tutustut toisiin vauvaperhearkea eläviin aikuisiin, löydät uutta aikuisseuraa vaikkapa vaunulenkille tai juttukaveriks muuten vaan. Ja kello 17 lähestyykin jo kohta:)

Iloa elämääsi keskellä elämän ihmeen ihastelua!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän