Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapset ei tiedä mitä toivoa pukilta. Onko

Vierailija
01.12.2013 |

Muilla tällaista "ongelmaa"? Olen monesti pyytänyt kirjoittamaan pukille ja tekemään toivelistan, mutta ei. 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

..miten ois vaikka "piiskaa?"

Vierailija
2/8 |
01.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti tulee tilanteita missä ei tiedä mitä pyytää. Kannattaa varmaan kysyä kaupasta tai ystäviltä kenellä on saman ikäisiä lapsia, että mikä on nyt suosittua, tai voit antaa lapsillesi lelukirjat selattavaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lienee jonkin sortin kehityshäiriö? Kyllä lapsen olisi jo varhaisessa iässä kyettävä hahmottamaan yhteiskunnan lainalaisuudet ja osattava toivoa ja vaatia haluamiaan tuotteita kataloogeista tai myymälöistä.

Vierailija
4/8 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kirjoitan yhdessä lasten kanssa pukille. Kysy vaikka että toivovatko jotain tiettyjä karkkeja tai suklaita.

Sitten jatkat kyselyä tyylillä - Haluaisitko Uuno kortit kun kerroit että te pelasitte Uunoa silloin kaverilla yökylässä ja se oli ollut kivaa. - Entä tarvitsitko jotain kalastusharrastukseesi jne.

Vierailija
5/8 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 00:02"]

Lienee jonkin sortin kehityshäiriö? Kyllä lapsen olisi jo varhaisessa iässä kyettävä hahmottamaan yhteiskunnan lainalaisuudet ja osattava toivoa ja vaatia haluamiaan tuotteita kataloogeista tai myymälöistä.

[/quote]

Paras :D Joo, äkkiä kapitalismin peruskurssille!

Vierailija
6/8 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin lapsena jotenkin tosi "häveliäs" ja vaatimaton lapsi, aina jos joku kysyi mitä haluan lahjaksi, menin ihan noloksi koska minua hävetti kertoa toiveitani. Usein sanoinkin sitten "en mä tiedä"

Vierailija
7/8 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikös tuo ole aivan loistava tilanne, ostat sitten lahjaksi vaikka vaatteita ja muuta hyödyllistä :) ja jotain pientä kivaa.

Vierailija
8/8 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ehkä sun lapsillasi on jo kaikkea...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan