Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on kamalin ääni jonka tiedät? Listataan!

Vierailija
26.09.2020 |

Mulla se oli kyllä ehdottomasti mullan kumahdus arkun kanteen. Siitä on jo 15 vuotta kun kuulin mutta vieläkin syksyisin jysähtää yhtäkkiä mieleen. Tyhja ja lopullinen ääni, ei mitään kaunista.

Kommentit (932)

Vierailija
321/932 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsinsuomalaiset keski-ikäiset naiset uimahallin saunatiloissa. Oj do! Tai sitten nuoret svedumammat jälkikasvunsa kanssa lentokoneessa tai junassa. Pitäkää turvat kiinni 😵

Vierailija
322/932 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ehdottomasti ilmahälytys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/932 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rään kirnuaminen. Ja sitten se kun joku vetää nieluun ne räkämassat. YÖÖÖÖÖK. Oksennus tulee kun ajattelenkin.

Vierailija
324/932 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä monia, mutta tällä hetkellä ärsytyskynnys ylittyy todella herkästi yläkerran naapurin lasten päivittäisestä h*lvetinmoisesta rääkymisestä ja juoksemisesta, yritä siinä sitten keskittyä töihin. Menisivät edes joskus ulos huutamaan, mutta ei..

Vierailija
325/932 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena piti laittaa joskus pumpulia korviin (en muista miksi), mutta se ääni oli kamala.

Vierailija
326/932 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huutava idioottivanhempien naapurin typerä lapsi rappukäytävässä. Joka päivä alkaa huudolla ja parkumisella ja jäävät sinne käytävään huutamaan vielä ikuisuuksiksi ihan mun oven kohdalle. Aina toivon että kaatuu portaissa, sen niskat katkeaa ja että huuto loppuu lopullisesti.

Eikö tähän olisi ratkaisu sekin, että itse kaatuisit portaissa ja katkaisisit niskasi, ei tarvitsisi kuunnella enää kuin hengityskoneesi ääntä jos sitäkään.

Vierailija
327/932 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

aura-auto siinä kerrostalon parkkiksella aamuyöstä auraamassa sitä sentin lumikerrosta ja raapimassa asfalttia, peruuttaessa ihana piipitys.

Tuohan on kiva ääni, pääsee lähtemään töihin aamusta auratulta pihalta.

Vierailija
328/932 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalin ääni, jonka olen kuullut, oli nukutuksessa ollessani pikkutyttö. Nukutusaineen alkaessa vaikuttaa putosin pää alaspäin pimeässä tunnelissa. Samalla kuului inhottava vihlovan viheltävä ujellus. Onneksi ei ole sen jälkeen kuulunut.

Vierailija
329/932 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huutava idioottivanhempien naapurin typerä lapsi rappukäytävässä. Joka päivä alkaa huudolla ja parkumisella ja jäävät sinne käytävään huutamaan vielä ikuisuuksiksi ihan mun oven kohdalle. Aina toivon että kaatuu portaissa, sen niskat katkeaa ja että huuto loppuu lopullisesti.

Eikö tähän olisi ratkaisu sekin, että itse kaatuisit portaissa ja katkaisisit niskasi, ei tarvitsisi kuunnella enää kuin hengityskoneesi ääntä jos sitäkään.

Mölypennun vanhempi ilmoittautuu yllä. Mitä jos itse opettaisit lapsellesi, ettei rappukäytävässä - tai muuallakaan julkisella paikalla - ole sopivaa huutaa kurkku suorana?

Vierailija
330/932 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma pieru.

Vierailija
331/932 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauran dildon surina.

Vierailija
332/932 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putinin ääni on ruminta mitä tiedän.

Vierailija
333/932 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hai, myö muutettiin teijän naapuriin...

Vierailija
334/932 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomenruotsin kailotus liikennevälineessä.

Tuo on muuten hirveetä. Ja aina niiden pitää kailottaa täysillä, ihan kuin kuvittelisivat kaikkien ihailevan heidän kieltään. Se kuulostaa kylläkin puhevialta. Yritän aina vaihtaa vaunua kun nuo parkkeraavat itsensä vastapäähän istumaan paikallisjunassa.

Vierailija
335/932 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haarukan tai veitsen kirskahdus lautasella

Lapsen kirkumisääni, sellainen todella korkea, riitasointuinen diskantti

Yölliset riitelyn äänet naapurista

Vierailija
336/932 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kynnet pahvia vasten.

Joo sellaista kiiltävää pahvia vasten eww

Vierailija
337/932 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveän monet äänet ovat hirveitä. Yleensä voimakkuutensa vuoksi, mutta voi olla myös hiljaisempaa ääntä joka rassaa hermoja, esim tinnitus. Kerrostalossa asuessani asuntoni oli kellarin pyykinkuivaushuoneen yläpuolella. Kuivatuskoneen hurina. Meinasin hulluksi tulla!

Entäs tämä landen idyllinen hiljaisuus sitten? Melkein joka päivä taivaalla jyrisevät hornankoneet. Hyvin usein on myös matalalla lentäviä, jotka ylittää torpan kuin olisi tehtävänä poimia sen savupiippu kyytiin. Kuvitelkaa mikä ääni siitä lähtee. Ja miten mökinmuorilta lähtee järki. Karseaa! 

Naisen narisevankimeä puheääni. Pääni halkeaa!

Vierailija
338/932 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiviseinäporan ujellus

Vierailija
339/932 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pommin räjähdys.

Vierailija
340/932 |